Beste Jungle Trek in Zuid-Oost Azie

het mooiste in azie is het natuurlijk om naar borneo te gaan vooral omdat het heel ongerept is en het op uitsterven staat en doordat er meer ecotoerisme komt blijft het woud voor een deel behouden en dat is zeker belangrijk daarom heeft het wnf is samewerking met snp speciale reizen daarnaar toe je gaat dan ook bij wnf projecten kijken voor meer info www.snp.nl maar wil je je echt de bush in gaan in tenten enz echt survival duzz dan zou ik kijken bij www.challengetravel.nl die hebben echt mooie jungle reizen momenteel niet zo heel veel maar dat is maar net de tijd van het jaar.
Ik hoop dat je iets aan mijn info hebt voor vragen of leuke gesprekken dan is dit mijn mail [EMAIL=“buffeltje85@hotmail.com”]buffeltje85@hotmail.com ik ben namelijk ook gek van de jungle

Challengetravel heeft in het verleden een paar reizen door Nieuw Guinea gedaan…

Ik ken de organisatie daar achter, goeie organisatie van Paul Duijf…

Ok lijkt me prachtig borneo of papua … maar wat zijn jullie tips in b.v thailand laos cambodja of vietnam wat zijn daar de mooiste jungles ?

Een van de betere jungletreks van zuid-oost Azië is de “Irian Jaya hoogland-expeditie” van het reisbureau HT-wandelreizen. Het is een fantastische hikingtocht door de woeste binnenlanden van Nieuw Guinea!

De hikingtocht duurt zo’n 3 weken, waarbij je dagen door ongerept oerwoud loopt en stammen (Lani, Dani en Yali) ontmoet die nog in de steentijd leven! Een jungle-ervaring die je je leven lang bij blijft. Daarnaast is die jungletrek relatief betaalbaar, ondanks de zeer ontoegankelijkheid van het gebied, zo’n €2550 (excl. ticket). Dat komt omdat het een groepsreis is. Zie de link: http://www.htwandelreizen.nl/oost_azie/irian_jaya_hoogland_expeditie .