Bert en Anton een droom in Frankrijk

Hallo allemaal,

Wij stellen ons even voor:
Ik ben Bert van Dam en Anton de Bruin en we werken samen op de technische afdeling van de Hogeschool van Amsterdam. Verder ben ik nog wel eens gastdocent, maar ik hou me hoofdzakelijk bezig met alle technische zaken en faciliteiten in de school. Wat de meeste mensen niet achter mij zouden zoeken is dat ik al jaren droom van een eigen bed and breakfast in het buitenland. Vanzelfsprekend ga je dingen lezen op internet en kijk je televisie en zo kwam ik bij Frankrijk. Mijn favoriete televisieprogramma is Ik Vertrek en Droomhuis Gezocht. Het lijkt me geweldig om een landhuis te hebben in een mooi wijds landschap met mooi uitzicht. Pas geleden ben ik met mijn idee uit de kast gekomen naar mijn collega Anton en vreemd genoeg bleek deze al jaren de zelfde wenst te hebben. Het is vreemd dat je als collega’s dit soort wensen voor jezelf houdt. Anton durfde niet alleen iets te gaan ondernemen in het buitenland, maar ziet het plan om samen te gaan helemaal zitten. Dus wij gaan naar Frankrijk!!!

Hoi Bert, welkom op Wereldwijzer! Heb je ons Frankrijk forum al gevonden, misschien kun je daar nog wat tips vinden?!