Berichtje vanuit Zuid Afrika

(origineel bericht op be-more.nl)

Berichtje vanuit Zuid Afrika

Hallo bezoeker van mijn site,

Momenteel zit ik nog in Lettele achter mijn pc’tje… ik heb onderstaande mail gehad van Loes die al in Durban zit… ze maakt me helemaal enthousiast:


Beste Martijn,

Over een paar dagen stap je in het vliegtuig om aan de slag te gaan bij Umthombo. Hopelijk heb je er al heel veel zin in en kan je bijna niet wachten.

Bij deze wil ik mij graag voorstellen; mijn naam is Loes van der Meulen en ik werk voor Be More in Durban. Wanneer je aankomt wacht ik je op het vliegveld op, om je vervolgens naar de backpackers in Durban te brengen. Be More heeft hier voor jou een kamer gereserveerd, zodat je op maandagavond tijd hebt om bij te komen van de reis en kun je je mede-vrijwilligers leren kennen onder het genot van een echte Durbanse curry! (Ben je vegetarisch of allergisch voor iets? Wil je mij dat zo snel mogelijk laten weten dan kunnen we daar rekening mee houden!)

Dinsdagochtend is er een uitgebreide introductie bijeenkomst, waar ik nog van alles vertel over Zuid-Afrika, Durban, het vrijwilligerswerk en nog veel meer. Aan het begin van de middag vertrek je naar Umthombo en gaat het avontuur beginnen!!

Daarnaast organiseren wij een aantal trips en activiteiten waar je samen met de andere vrijwilligers via Be More Travel aan kan deelnemen. Hier heb je op de training vast al van alles over gehoord! Wil jij in de weekenden ook meer van Zuid-Afrika zien? Tijdens de introductiebijeenkomst vertel ik je meer over de tours en maken we een planning voor de gehele maand.

Mocht je tijdens je reis vertraging oplopen of er is iets anders dat niet helemaal loopt zoals gepland, wil je het me dan even laten weten? Je kunt me bereiken op +27 (0)78 932 6592.

Alvast een hele goede reis gewenst, en tot op het vliegveld!

Groet,

Loes


(origineel bericht op be-more.nl)