Als ik naar de oproep ga die ik heb geplaatst onder de rubriek ‘reisgenoten Canada/VS’ dan zie ik links dat er twee berichten zijn. Alleen, deze berichten kan ik niet openen. Ik heb een mail ontvangen waarin staat dat er iemand heeft gereageerd op mijn oproep, maar de link naar de reactie brengt me bij een oproep van iemand anders. Hoe krijg ik mijn eigen berichten te zien? Uiteraard was ik steeds ingelogd.
Moest even nadenken wat je bedoelde, maar nu snap ik het.
Die "2 berichten "slaan op het feit dat je in totaal 2 berichten ( vragen of antwoorden ) hebt geplaatst op de WW site.
Is gewoon een gegeven en daar kan je dus niet op klikken om verder te komen.
De link in je postvak in komt inderdaad bij iemand anders uit, maar dat is het antwoord op je vraag.
Zou je, na klikken op de link bij die reaktie uitkomen, dan even naar boven scrollen en je ziet dan je eigen vraag staan.
Hoop dat je probleem, met deze uitleg opgelost is?
Zoniet, laat het AUB even weten, lossen we het anders op.
Als je (de laatste) berichten wilt zien die je zelf geplaatst hebt, klik je op je eigen naam (boven in het menu of de donkerblauwe naam naast je bericht). Je komt dan op je profielpagina. In de linkerkolom zie je bovenaan je naam en daaronder een aantal opties als ‘privebericht versturen’, ‘website’ en ook ‘laatste berichten’. Als je op 'laatste berichten klikt, zie je je eigen berichtjes terug.