Nieuw: profielcheck

We hebben weer wat nieuws :beef: In je profiel kun je zien wie jouw profiel heeft bekeken. Even als voorbeeld het profiel van Xander :unibrow: http://www.wereldwijzer.nl/member.php?u=15657 Je ziet daar onder het kopje “Forum info” staan “Profiel views” en daarachter het aantal malen dat zijn profiel is bekeken. Wanneer je op “Profiel views” klikt dan zie je wie zijn profiel allemaal bekeken hebben! :lol:

Als je je eigen profiel wilt bekijken, ga dan naar de voorpagina en klik onderaan op je naam :teeth:

Leuk!

Hoewel ik wel dat stukje mis van “Als je je eigen profiel wilt bekijken, ga dan naar de voorpagina en klik onderaan op je naam”…

Is het niet handig als bovenaan op de voorpagina die link zou staan, bijvoorbeeld onder “welkom (in mijn geval) ccemaas”? Daar kun je wel naar je ww mail en dan staat daar geheel onderaan ook “Who viewed my Profile?”

Of is dat erg omslachtig?

Liefs,
Carolina

Hmmm…dat zou ik moeten uitzoeken. Dit is namelijk een standaard uitbreiding die we hebben toegepast en dat zit er dus niet in. Maar ik zal eens kijken, niet geschoten is altijd mis :smiley:

Ik wacht vol spanning af!

Liefs,
Carolina