goedkoop bellen vanaf aruba?
nee niet dat ik weet
goede vraag !!
heb wel eens iets gehoord over bellen via USA, maar heb me daar nooit zelf in verdiept. We kennen hier in ieder geval geen leuke belsites zoals in Nederland. Maar skype werkt natuurlijk goed
bellen vanaf aruba is zeker niet duur… ik zie dat dit een wat ouder bericht is, maar ter informatie wil ik toch graag reageren…
Voor 15 gulden heb je al een simkaartje die je in een (simlock vij!) toestel kunt plaatsen…
Opwaarden kan voor bijvoorbeeld 25 gulden.
Je hebt op aruba 2 mobiele telefonie aanbieders, Setar en Digicell… Ik heb zelf goede ervaringen met Setar. Opwaarderen gebeurt in het papiamento, maar is goed te doen als je eenmaal weet hoe…
Uit mijn hoofd was 1 minuut bellen naar een nederlands mobiel nummer ongeveer 40 guldencent. Dus dat is (vind ik) helemaal niet duur. omgerekend is dit 18 eurocent… en dat vanuit aruba naar een nederlandse mobiel: in nederland betaal je hetzelfde naar een andere nederlandse mobiel!
Kortom; bellen vanuit Aruba; op deze manier zeker niet duur. Uiteraard kan je ook skypen enzo… maar als je dan op het strand zit en daar iemand deelgenoot van wilt maken: bellen is sneller ![]()
Groet, Lorraine