Belgische toeristen laten Japan als reisbestemming voorlopig nog links liggen, in tegenstelling tot onze noorderburen die wel alweer individuele en groepsreizen boeken. “Het is heel opvallend dat Japan als reisbestemming in België nog totaal niet loopt”, zegt Lotte Vandenboom van touroperator Koning Aap.
Lees verder:
http://www.zita.be/nieuws/buitenland/1458741_belgische-toeristen-blijven-massaal-weg-uit-japan.html
Jammer voor Japan en de Japanners.Deze mensen verdienen het om de toeristen weer volop te ontvangen.
Helaas voor ons geen vakantie dit jaar.
Maar de hotels voor volgend jaar zijn al geboekt.De vliegreis moet alleen nog geboekt worden.
We vertrekken 6 mei 2012 en vliegen op Osaka en gaan 1 juni terug vanuit Tokio.
Na in oktober vorig jaar een 16 daagse reis door dit land te hebben gemaakt,wisten we zeker dat we weer terug zouden gaan naar dit fantastische land.Dus nu nog wat maandjes geduld opbrengen.
Om met de woorden van Obelix te spreken: Rare jongens, die Belgen ![]()
Ter compensatie ga ik dan dit jaar nog wel een tweede keer. Goh, wat vervelend toch…
Ja,erg vervelend voor je om weer naar Japan te moeten.Ik heb diep medelijden met je.
Eigenlijk vind ik dat België dan ook wel voor mijn onkosten mag opdraaien. Zal ik de rekening gewoon naar de Belgische regering sturen? Ow wacht, dan voorzie ik toch een probleempje :biggrin:
Zolang ik het maar niet moet betalen Sander!!lol2
Dat valt me nou weer van je tegen :biggrin: