Belastingdienst

Hallo allemaal,

Weet iemand hoe het zit met de belastingaangifte en teruggave als je in Canada gaat werken. Ik krijg van mijn gastgezin 800 CAD in de maand (contant betaald). Geen idee of dit netto of bruto is. Dat moet ik even navragen.
Iemand enig idee hoeveel ik af moet dragen en wanneer en hoe ik dat moet regelen bij terugkomst?

Groetjes

Als dit allemaal cash(/zwart) is heeft de belasting er verder waarschijnlijk niet zoveel mee te maken. Tenzij ze het cash betalen maar wel ergens op een of andere manier ‘‘wit’’ invoeren.
Tenzij je het over de NLe belastingsdienst hebt want dat zou ik niet weten. Kan je niet gewoon het geld overmaken van je canadese (ik neem tenminste aan dat je die hebt) naar je NLe rekening? Dan zou de belastingdienst er toch in principe niet zoveel mee te maken moeten hebben? Als je wit betaald krijgt wordt er in Canada ookal belasting over gerekent dus waarom zou je dit dan twee keer willen betalen?
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik dit verder nooit uitgezocht heb. Ben niet meer van plan terug te gaan naar NL, tenzij het voor familie bezoek is :')