Wie wil een jaar wonen aan het strand in Brazilie?:zon02:
Het is de bedoeling dat je er voor een jaar heen gaat en de pousada’s beheerd. De tuin moet onderhouden worden, de appartementen geschilderd, kleine reparaties aan de apoparatementen, schoonmaken van de apparatemneten.
Een prachtige kans voor iemand (of een stel) die er eens een jaar tussenuit wil!
Bel me als je belangstelling hebt.
0620387142
Zie ook www.bahia-trancoso.com
Hai! Ik heb wel interesse en heb je voicemail ingesproken met mijn telefoonnummer.
Lijkt me heerlijk om er een jaar tussenuit te gaan. Zelf heb ik een appartement in Utrecht, zoeken jullie toevallig voor die periode een plaats in Nederland om te leven?
Met klussen heb ik redelijk wat ervaring en tuinieren is een van m’n grote passies. Heb verder 3 jaar het gedeelde beheer gehad over 25 studentenkamers.
Groet Wilbert.
Wilbert laat je nummer achter wellicht kan ik je ook van dienst zijn.
Hallo Maikel & Ynske!
Op t gevaar af wijsneuzerig over te komen maar wil je wijzen op een foutje in de begintekst van jullie website. Staat ´mos en nosso…`
Weet dat je zelf niet gauw op je eigen website kijkt vandaar dat ik jullie toch even wilde waarschuwen!
Succes met het zoeken naar ´caseiros´, zal bij jullie in t noorden vast niet makkelijker zijn dan hier in t zuiden. Goed idee om eens in NL te hengelen naar een geschikt, betrouwbaar persoon die ook nog t woord werken in t woordenboek heeft staan.
kan ik het helamaal mee eens zijn!
goedendag, ik zou ook wel interesse hebben. Momenteel verkoop ik mijn restaurant in italie om daarna naar brazilie te gaan. ik ben van plan om in bahia iets te gaan kopen.
Heb nog een kennis die een restaurant wil beginnen in Italie. Waar zit je met je restaurant?
ik zit 100 km van rome. uitstekende seizoenszaak (april tot november)
www.elmerendero.eu
Heb het al doorgestuurd! Succes. Al eens gedacht aan Maranhão in het Noorden van Brazilie? Heb nog wat interessants!
ik sta voor alles open, moet natuurlijk wel rendabel zijn.:vak02: