Beheerder gezocht te Fuerteventura

Enthousiaste beheerder gezocht die op Fuerteventura wil zorg dragen voor een kleinschalig vakantiecomplex. Kennis van de Spaanse taal is een vereiste. Kennis van het Engels, Duits en/of Frans is een pré.

Ons uitgangspunt is betaalbare luxe te bieden aan de gasten. U zult woonachtig zijn in een van de woningen op het park waar u het aanspreekpunt bent voor de internationale gasten. De werkzaamheden zullen bestaan uit: onderhoud zwembaden, ontvangst gasten, schoonmaakwerkzaamheden, klein onderhoud woningen, etc. Voor deze werkzaamheden ontvangt u een goede vergoeding. De werkzaamheden beslaan geen volledige werkweek, echter dient u wel flexibel te zijn in verband met de verschillende aankomstdagen van de gastn. Mogelijkheden voor extra verdiensten door bijv. organisatie excursies/bezigheden, autoverhuur, boodschappendienst, etc.

Op het park is een tuinman aanwezig en het groot onderhoud is in handen van de aannemer.

Indien u vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Mavadel Properties
www.mavadel.nl

Goededag´
mijn naam is Frank en ben woonachtig in Spanje sinds dertien jaar,na het lezen van uw bericht ben ik geintereseerd in het aanbod.
Bij deze verzend ik julie mijn cv in afwachting van een antwoord.

Met vriendelijke groet
Verstynen Frank

Goedenavond.
Wij zijn nog steeds geintereseerd voor deze functie.
Op 16 december 2011 kregen wij een mail van u of wij destijds nog steeds interesse hadden voor deze functie, dat hebben wij bijna een jaar later nog steeds. Ik zal u deze mail sturen gezamenlijk met onze cv’s op uw mail adres van Mavadel.
Met vriendelijke groet, Wout en Wil Berk.

Dag Anne , mijn naam is Chris Smits en ik heb misschien wel interesse !
Ik spreek goed Spaans , Engels en Duits ,en een klein beetje Frans ! dus misschien kunnen we een keer praten over het gewenste ?
Gr Chr