Enthousiaste, zelfstandige beheerder gezocht die op Fuerteventura wil zorg dragen voor een kleinschalig vakantiecomplex. Kennis van de Spaanse taal is een vereiste. Kennis van het Engels, Duits en/of Frans is een pré.
Ons uitgangspunt is betaalbare luxe te bieden aan de gasten. U zult woonachtig zijn in een van de woningen op het park waar u het aanspreekpunt bent voor de internationale gasten. De werkzaamheden zullen bestaan uit: onderhoud zwembaden, ontvangst gasten, schoonmaakwerkzaamheden en klein onderhoud woningen. Voor deze werkzaamheden ontvangt u een vergoeding van circa € 1.500,-- tot circa € 2.000,-- per maand. De werkzaamheden beslaan niet altijd een volledige werkweek, echter verwachten wij wel van u een zeer flexibele instelling in verband met de verschillende aankomstdagen van de gasten. Een grote gastvriendelijkheid staat tevens hoog op ons lijstje. Mogelijkheden voor extra verdiensten door bijv. schoonmaak woningen na verblijf gasten, verkoop diverse artikelen (water), organisatie excursies/bezigheden, autoverhuur, boodschappendienst, etc.
Op het park is een tuinman aanwezig en het groot onderhoud is in handen van de aannemer.
Indien u vragen heeft, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Geachte mevr. van der Laan.
Wij zijn nog steeds geïnterreseerd voor deze functie, wij hebben een goede kennis van de Spaanse taal, Engels en Duits is geen probleem maar de Franse taal zijn wij niet machtig.
Een zéér flexibele instelling is geen enkel probleem evenals gastvriendelijkheid.
Voor schoonmaken en eventuele reparaties op technisch gebied draai ik mijn handen ook niet voor om.
Ik verneem graag van u.
Met vriendelijke groet,
Wout en Wil Berk.
ww.berk@hetnet.nl
Ben geboren in België maar nu woonachtig in Tenerife.
Daar ik vrij ben en zeer geintresseerd in jullie aanbieding wil ik me graag kanidaat stellen voor de aanbieding
als beheerder in jullie vakantiecomplex te Fuerteventura.
Ik ben zelf een vrij handige persoon in allerlei klussen en leer nog steeds graag bij,
ook ga ik heel graag met mensen om en ben vrij sociaal in omgang.
Wat werk betrefd ben ik heel flexibel, voor mij bestaan er geen weekends enkel wat vrije tijd als het werk het toelaat,
ik was in België ook meer dan 12 jaar zelfstandig.
Voor de talen zie ik ook geen probleem daar ikzelf,
Nederlands (moedertaal)
Engels (vloeiend)
Duits (vloeiend)
Spaans (studerend)
mijn vriendin haar talen zijn aanvullend en zij spreekt,
Spaans (moedertaal)
Engels (vloeiend)
Frans (studerend)
Ik ben in het bezit van alle nodige documenten op Canarische bodem.
wij zouden heel graag deze kans als een grote uitdaging zien er meer
als 100% willen voor gaan om dit tot een mooi einde te kunnen brengen
Beste mevr.Anna van der Laan U kunt me ten allen tijden bereiken
op mijn gsm 0034/650323656
of op email c4horemans@gmail.com
In afwachting van een positief antwoord verblijven we.