Beheer bungalowpark op Curacao

Werken en wonen op Curacao >>>
Mijn man en ik willen graag werken en wonen op Curacao. Qua leeftijd, ervaring en omstandigheden zou het beheer van een klein bungalowpark ideaal zijn. Wie kan ons verder helpen?

Werken en wonen op Curacao >>>
Mijn man en ik willen graag werken en wonen op Curacao. Qua leeftijd, ervaring en omstandigheden zou het beheer van een klein bungalowpark ideaal zijn. Wie kan ons verder helpen?
[/quote]

Dan zul je het eerst moeten bouwen vrees ik. Beheer van appartementen etc gebeurt meestal door de eigenaren zelf, iemand inhuren is veel te duur.
Zodra het een officieel hotel wordt zit je te kijken met personeel van de keten zelf.

Het is een leuk idee, maar denk dat je het kunt vergeten op Curacao.

Ik kan me zo voorstellen dat een ontwikkelaar een vakantieparkje ontwikkeld maar zelf geen zin heeft in het regelen, adviseren, schoonmaken, repareren etc. etc. en dit dan uitbesteed. Of eigenaren van een vakantieparkje die door wat voor reden de praktische kant willen laten doen. Vandaar!:zon02:

Ik snap het idee, doch op Curacao zul je dat niet al teveel tegenkomen, dat is het probleem. Zodra het een professioneel gebeuren wordt worden er direct professionals ingeschakeld en geen vrijwilligers.

Een tijdje geleden zochten ze een beheerder bij Seru Coral. Die zal inmiddels wel gevonden zijn, maar het komt dus zeker wel voor dat er parken zijn die iemand inhuren. Ik woon zelf op Recompensa en daar zijn ook beheerders die niet de eigenaren zijn. Ik zou dus aanraden om allemaal resorts en parken aan te schrijven en te zeggen dat je graag een park wilt gaan beheren of zij ideeen hebben. Ik hoorde ook van de beheerder van Recompensa dat ze iemand zochten bij Coral, dus zij weten het allemaal van elkaar en zo kun je een beetje netwerken. Wie weet ! Succes!!