Beginner Zoekt Werk In Griekenland

Hallo Allemaal,

Ik ben een meisje van 18 jaar en ben graag op zoek naar nieuwe uitdaging in mijn leven. Als 7 jarige ben ik eens naar Griekenland gegaan, en sindsdien heeft het me niet tot nauwelijks losgelaten. Vorige jaar was de planning om naar Griekenland te gaan, maar wegens nare omstandigheden heb ik deze plannen niet waar kunnen maken. Dit jaar wil ik opnieuw een poging wagen, maar met een geheel andere instelling. Graag wil ik in Griekenland een baantje zoeken voor enkele maanden, om hierna eventueel een leven in Griekenland op te bouwen. Wie kan mij helpen???

Grtjs, -Chiara. :unsure:

Hello

Mijn naam is Dimitris en ik woon in Athene. Misschien kan ik jou hulp geven voor de baan dat je zoekt. Als je nog steeds geintreseerd bent email mij (dvl@dvl.gr)

groetend,

Dimitris van Leusden

woeiii Athene…ik was vorig jaar één van de eerste die de nieuwe metro mocht nemen van het vliegveld naar de stad wat een éér zeg. :smiley:

Maar och arme die athenièns. zij hebben zich zo diep in de schulden gestoken(door de olympische spelen),waardoor zelfs een toerist het in zijn pocket gaat voelen,wanneer hij iets moet betalen. :unsure: