Hoi wij willen een b&b beginnen in costa rica wie kan ons vertellen waar we goed op moeten letten?
waar je op moet letten is niet de fouten te maken die zoveel anderen wél maakten.
Ga dus eerst in de leer bij iemand die veel ervaring heeft. Reis langs B&B’s en laat je vertellen wat daar allemaal goed en fout ging. Je kunt niet even in een paar regels opschrijven hoe je een B&B moet runnen. Belangrijkste punten: spreek de taal van het land, leen geen geld, in een ander land is niets vanzelfsprekend, je moet tegen zware teleurstellingen kunnen, blijf voor jezelf eerlijk en reeel en heb vooral een zonnig humeur.
Hoi Otto wij zijn twee jaar geleden bij jullie geweest. Dus wij weten jullie te vinden. We willen dit jaar weer terug om ons te oriënteren wat de mogelijkheden zijn.
Beste Caz,
Wij zijn op zoek naar een tijdelijke beheerder van onze bed & Breakfast op het prachtige ongerepte Caribische eiland Dominica. Het ligt niet aan het strand, maar middenin de jungle. Kijk even op www.rootsjungleretreat.com en laat me weten of je geïnteresseerd bent. Misschien een mooi opstapje om je droom uit te testen.
Hartelijke groet,
Marion
Hey cazz, ik zie dat je je bericht al sinds 2008 hebt gepost, hoe ver ben je inmiddels met je plannen?ik heb hetzelfde in mijn hoofd als jij
ltr, jochem