Hallo, Ik ben Lesley Quadt en ik ben 33 jaar. Ik loop al een tijdje met het plan om een wereldreis te maken, maar ik heb geen idee hoe alles aan te pakken. Ik wil nog heel graag naar Amerika en Canada, maar Maleisië en Australië staan ook nog op mijn lijstje. Als er mensen zijn die aanbevelingen hebben om naar bepaalde landen te gaan, dan verneem ik dat graag. Het liefst ga ik begin 2012 en dan voor een half jaar. Daarnaast vind ik het leuk om dit met een reismaatje te doen.
Beste Lesley,
Ik zou graag eens mailcontact met je willen hebben omtrent je plan om een wereldreis door de VS en Australië te maken. Ik zit zelf namelijk met hetzelfde idee.
Groeten Challenger
Hallo Challanger, >>>
Leuk dat je reageert op mijn oproep. Ja ik wil graag meer van de wereld zien:wereld:. Ben al naar Thailand en Indonesië geweest, niet wezen backpacken hoor.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het wel spannend vind om te gaan, omdat ik niet goed weet hoe alles aan te pakken en ja hoe zit het met het financiële plaatje. Ik wil idd graag naar Amerika en Canada, maar ook naar Maleisië en Australië. Het is een kwestie van alles goed uitzoeken en uitstippen, kijken wat je ongeveer financieel kwijt bent en gewoon doen. het lijkt me wel erg leuk. Ik zou graag wat meer van je willen weten, hoe je echt heet
en waar je woont en hoe zie jij het plaatje?
Ik verneem graag van je!
Hartelijke groet,
Lesley
Hoi Lesley,
Ik ben ook van plan om een klein wereldreisje te maken van april t/m juli 2012. Amerika, Canada,
Australië staan ook op mijn lijstje…ik zoek nog een reismaatje…hoe ver ben jij met voorbereiden
van je reis?..Ik zou graag mailcontact met je willen hebben…
groet,
Odilies