Beer Heinikin, beer Singh bieden vermaak in BKK

Beer Heinikin (want zo heet dat nu eenmaal hier) biedt tot zo 21/2 in Emporium MusicHall elke avond gratis bands, muziek en ander vermaak. In de music-hall aldaar. Dit is een hi-so shopping centre naast BTS-Prom Prong, Sukhumvit.
Beer Singh biedt tot 14/3 een ‘‘carnival’’=kermis in feite, naast de Lumpini Night Bazaar (nog steeds open), MRT Lumpini. Met o.a. een groot reuzenrad om over de stad heen te kunnen kijken. entree 50 bt-en darnaast betalen voor de attracties. open vanaf 16.00.
(direkt adverteren als biermerk is verboden-dus doen ze dat op zo’n manier. Zo zie je ook gratis kleedjes en parasols met Chang Soda en voor Singha-drinking water-om het toch te kunnen suggereren).

in cnx waren er ook soortelijke acties maar van onze goede vriend Chang!! een hele grote karaf voor maar 120bath!!en ook muziekentertainment.g.s

Bedankt BKK. Ik ben daar in die periode. Ik ga meestal de kant van Lumphini op. Ben benieuwd.

Zeg Ton,nu ik je te pakken heb momenteel(wwz)je spreekt van de kant Lumphini park,zit je dan s avonds in het bekende sum luan market,daar hebben ze veel beerstubbes,waar je gezellig een pintje kunt drinken en een wandeling kunt doen tussen de vele kiosken.groetjes;georgessiam.

Ja Georges,
Wij zijn er meer geweest en vinden het daar bijzonder gezellig. Het is alleen jammer dat ze die market willen opheffen ondanks dat die toch uitstekend draait. Hij is er dus nog steeds (zie bericht BKK). Erg prettig.

Ton

Spijtig dat we elkaar mislopen,want ik vertrek de 27feb terug naar het koude Belgie!!moest ik je niet meer tegenkomen op wwz,nog een prettige vakantie gewenst.En Ton,wat er momenteel de komende dagen gaat afspelen in Th,niet teveel van aantrekken!!Drink op tijd een goed fris pintje.gegroet;georgessiam.:dag: