BC Ferries Circlecard?

Wie kan ons helpen.

Bij reisbureau werd voor het boeken van de reis aangegeven dat BC Ferries een circlecard zou verkopen, zodat je een rondreis kon maken met behulp van ferries van Vancouver > sunshinecoast > Vancouver Island > Vancouver.

Met deze wetenschap hebben wij een reis gemaakt waarbij we veel ferries gaan gebruiken. Nu blijkt de circlecard nergens te vinden omdat BCFerries geprivatiseerd is.

Wie weet hoe je dit handig / goedkoper aan kan pakken?

Alvast dank.

Anky

Wij gaan volgende maand ook diverse keren met de ferry. Ik heb van te voren al ingedeeld wanneer en hoe we rijden en de ferry voor zoveel mogelijk al vastgelegd. Op 1 oversteek kon dat niet en dien je dus ruim van te voren aanwezig te zijn. Ik vind het wel jammer dat we nu niet meer kunnen afwijken van een route, maar aan de andere kant hebben we nu wel de zekerheid dat we meekunnen.
Een Circlecard had wel makkelijk geweest.

Dank voor je reactie. Onze route ligt vast, dus voor ons is dat geen probleem. Weet jij hoe lang je van te voren bij de ferry moet zijn?

Wij houden ruim 1 tot 1.5 uur aan. Ik dacht dat ik het ergens had gelezen, maar kan het zo gauw niet meer vinden. Als je later komt kan je misschien niet meer mee. Wij hebben wel de reserveringen betaald maar nog niet de overtochten.