Bangkok: Mijn eerste ontmoeting met locals

Bangkok is de bom!!! Mijn naam is Roos en kom uit Amsterdam en de afgelopen 6 maanden heb ik in Azie gereisd en wat ik met name zo te gek vond is het contact met de locals van deze bizarre stad. Deze stad heeft veel te bieden maar wanneer locals je de stad laten zien dan wordt de stad ineens meer dan waanzinnig. Ik heb wat locals ontmoet via een website die ik tegenkwam tijdens het surfen. Genaamd www.GuidedByALocal.com/bangkok

Eerst heb ik wat vragen gesteld en kreeg ik zeer waardevolle antwoorden en toen maar de stoute schoenen aangetrokken om ook maar met 1tje op pad te gaan en dit is zo goed bevallen dat ik het hele lijstje bijna wel gehad heb ; ) haha.

Ik ben bijvoorbeeld met Jake op pad geweest en die heeft me naar super leuke marktjes meegenomen. We hebben samen boodschappen gedaan en toen zijn we bij zijn familie gaan koken, echt waanzinnig. 2 dagen later ben ik met Teera naar een Thais drumcontest geweest en dit was zo ontzettend indrukwekkend. Tientallen trommels en het geluid is echt overweldigend.
Dit was zo leuk dat ik het even met jullie wilde delen want via de locale VVV’s of met je Lonely Planet, kom je hier niet.

Groetjes

Sara

:chin:Sara, ja zo zo leer je Bangkok veel beter kennen geldt voor de rest van het land ook fijn te horen dat het je zo goed bevallen is .
:thailand::cambodia: