Hallo allemaal,
Eind febr naar thailland voor 3 weken.Wil proberen via tip forummaster met eva naar bangkok en dan doorvliegen naar k samui.promotie op 28 02 2011
Vraagje; hoe zat het ook al weer met het oude vliegveld etc.???
Kan ik gewoon naar bangkok vliegen en via asia air door???
Hoeveel uur ertussen raden jullie aan?
En eerst maar bangkok regelen he,???
Normaal gesproken ga ik go met the flow ,backpackend,maar ga nu met echtgenoot en die wil dit niet vandaar miiijn vraagje
heel erg bedankt gr
Ik neem aan dat je met Bangkok Airways of Thai Airways naar samui vliegt. Beide vertrekken vanaf Suwannabhumi vliegveld, dus hetzelfde vliegveld als waaroop je met Eva aankomt.
Eva werkt samen met Bangkok Airways, dus dat betekent dat als je die boekt je zonder problemen al in Amsterdam in kunt checken naar Samui, bagage wordt voor gezorgd. Ik zou uitgaan van 2 uur overstaptijd.
steven bedankt.
heb optie op tickets bkk naar samui met eva maar las vandaag zoveeeel negatieve dingen over samui. Ben zelf alleen op tao en ko phanang geweest.Is samui echt zo vreselijk onthais,vuil,druk etc???
Heb je nog ideeen en ervaringen voor ons??? 50 plus en 60,???
We willen 3 weken dus dat is te lang voor ko tao alleen.
Canselen en de zuidkust doen met ko Chang???snorkelgelegenheid???
veeeel dank
Ben jaren geleden op Koh Samui geweest gaan, was toen prachtig. Gaan nu van eind december tot begin februari, wilden 1e week van januari weer naar Koh Samui, erg dure tickets rond de € 200 retour vanaf bankok of Pattaya. Als het echt zo is als jij nu beschrijft zoek ik wel wat anders voor een weekje er tussenuit.
hoi,
wij zijn toch gegaan naar samui en ik vond het heeeel leuk.
we hebben scooter gehuurd en het hele eiland rond gereden en alles gezien. langer gebleven zelfs dan we van plan waren…
snorkeltochten zou je ook vanuit samui kunnen maken.
of eerst met de trein en dan de boot naar de eilanden dan is het niet zo duur.
realiseer je op alle boten naar de eilanden pillen slikken want men was massaal zeeziek bij veel wind.
normaal gesproken ga ik nooit terug naar een land maar thailland ben ik nu meerdere keren geweest en het blijft zen.
veel plezier marjo