Ik vertrek 30 maart voor 2 weken naar Thailand en zou na 2 dagen Bangkok naar Koh Samui willen gaan.
Ik weet alleen niet goed of ik een bus/trein of vliegtuig zou nemen… Welke optie zouden jullie verkiezen? Ik zou eventueel wel een bus/trein willen nemen , maar moet ik dit op voorhand boeken? En waar ergens in Bangkok moet ik deze bus/trein dan nemen? Kunnen jullie misschien een link geven met de trein/bus informatie?Vanuit Koh Samui ga ik ook nog naar Koh Phangan en Ko tao om dan terug te keren naar Bangkok
Zijn er zaken die je zeker moet doen in Ko Samui/Ko Phangan/Ko Tao? Alle tips voor goede hotels/restaurants zijn altijd welkom!
vliegen naar samui is snelste maar ook de duurste optie, een goedkoper alternatief is om naar surathani te vliegen en dan met de bus en dan de boot naar samui te gaan.
Nacht trein naar surattahni is een goed alternatief.
Iets waar je wel rekening mee moet houden is, je gaat 2 weken dus dat betekend dat je rond 12 april weer richting BKK gaat neem ik aan. Het is dan de week rond songkran(thais nieuw jaar) dan zitten alle vervoersmiddelen over het algemeen tjok en tjok vol dus ik zou als je je reis naar samui regelt ook de terugreis regelen.
Ja ik ga dit dan zo snel mogelijk boeken… Het zal wss dan het vliegtuig worden:)!
Bedankt voor de informatie en wie nog extra tips heeft voor leuke dingens op de eilanden , let me know…