Beste Esther, er zijn zoveel dingen te doen en mooie dingen te zien dat we hebben besloten om na aankomst de 1e dag te rusten en op die rustdag een planning te gaan maken wat we elke dag gaan doen. We zijn voornemens om elke dag excursies etc. te gaan doen. We denken dat we ter plekke bij het boeken pas een goed schema op kunnen gaan stellen aan de hand van de mogelijkheden en de tips die we dan ook ongetwijfeld zullen gaan krijgen. We hebben (te)veel plannen en de 14 dagen die we gaan zullen sowieso al te kort zijn.
We hebben veel tips etc. al gezien op internet.
Jullie veel plezier !!!
In Candidasa werkt Smartfren het beste , ik schrijf uit ervaring. Neem je laptop mee naar fa. Prima , halverwege Amlapura en zij instaleren voor je.
De 1 ste keer moet je natuurijk dat mobiele modem kopen ( uit mijn hoofd IDR 250.000.- voor een maand ) daarna waardeer ik op voor 50.000 rupiah per maand. Kijk uit dat er BALI op staat , ik had laatst een kennis gevraagd mee te nemen , en die kwam met een voor Surabaya ,en dat werkt hier niet, XL en I ndosat- en die anderen werken niet zo goed als Smartfren in Candidasa.
De Russen hebben deze streek ook ontdekt, goed voor de plaatselijke economie , maar verder…