Bali of Maleisië

Maleisië of Bali?
Hallo medereizigers,

Na twee keer Thailand te hebben bezocht en het een plekje in mijn hart heeft gekregen is het nu toch echt de tijd om voor 2016 een andere bestemming te gaan kiezen.

Azië wordt het sowieso, maar ik twijfel dus tussen twee (ei)landen.
Maleisië schijnt heel mooi te zijn, maar na twee jaar achter elkaar door heel Thailand te hebben gereisd (vliegen van Bangkok naar de eilanden , eilanden Bangkok) ben ik het een beetje zat om steeds te reizen. En aangezien dit met Maleisië ook het geval is twijfel ik nogal ook vanwege het feit dat er een ander soort cultuur heerst. Als tweede optie lijkt Bali mij geweldig ooit als beginnende "backpacker " 19 daagjes heen geweest en ik wist ooit ik kom terug, maar wij willen 4 weken weg… Denk hierbij aan ubud, seminyak canggu nusa lembongang , gili trawangan genoeg om te zien natuurlijk, en omdat ik niet alles in die 19 dagen 4 jaar geleden heb gezien.en alles is vanaf Bali te doen al dat heen en weer gevlieg is niet van toepassing. Maar is Bali nog wel leuk na Thailand? En is het te doen in 4 weken ? Maleisië nog nooit geweest… Ik hoop dat ik wat tips en adviezen krijg van mensen die in beiden landen zijn geweest of in een van de landen is geweest ?!

Ik hoop snel wat te horen!