Bali eind november/begin december

Hoi allemaal,

Ik ga vanaf 19 november 2,5 week genieten op Bali. Ben benieuwd of nog meer mensen dan op Bali zijn. Wellicht gezellig om daar af te spreken? Al is het maar om een drankje te doen.

Ik ben zelf een vrolijke kerel 33 jaar en heb er nu al zin in om daar een heerlijke tijd te hebben. Leuke dingen ondernemen, lekker relaxen en ben erg benieuwd naar de mooie natuur.

Leuk als je wat laat weten…

Groeten,
Ruud

Hey Ruud, ik sta op punt ticket te boeken naar Bali in dezelfde periode, nog een beetje aan het wikken, wegen, en 'prakkedenken, maar kans is groot dat ik vanaf de 20e zo’n twee weken rondwandel op Bali, inderdaad misschien leuk om te meeten en greeten. Groeten Jolanda

Hey Jolanda,
Lijkt me leuk om elkaar daar te meeten en greeten. Laat maar weten als je klaar bent met prakkedenken…haha…en iets geboekt hebt, dan gaan we dat meeten en greeten gewoon regelen toch? gr. Ruud

Misschien hebben jullie ook zin om eens Oost Java te bezoeken. Kijk eens op onze site www.rumahsenang.com en ontdek wat er allemaal op Oost Java is.
Wij wensen je in ieder geval heel veel plezier toe.
Pieter en Wil van Dee

Hallo Ruud,
Leuk, dat je met vakantie naar Bali komt.
Ik woon al bijna 10 jaar in Ubud, zo’n beetje midden Bali en heb veel contact met de plaatselijke bevolking hier. Als je van de natuur houdt en ook een beetje van trekking, weet ik hier een leuke contactpersoon voor je. Het is een Balinese rijstboer van jouw generatie, spreekt goed Engels, en hij zet allerlei interessante wandeltochten uit, die dwars door de sawah’s en de jungle leiden. Hij kent paadjes, die een gewone toerist niet kan vinden. Ook kan hij boeiend vertellen over het landleven hier. Ook onderneemt hij tochtjes op de motor langs dorpen en plaatsen, die weinig door toeristen worden bezocht. Kijk even op zijn site: www.sawahtrekking.wordpress.com Als je in de buurt van Ubud komt, kun je me altijd contacten voor tips o.i.d. Ik schrijf over Bali op mijn blogsite: www.balibatin.wordpress.com , daarop vind je ook mijn contactgegevens.
Hartelijke groet, Ineke van Gemert

Als je nog slaapplaats zoekt in Lovina, kijk maar eens op www.sawah-lovina.com.

gr Jeroen

hoihoi,

zelf vertrek ik 30 november ook naar indonesie. ik ga tot net voor kerst naar java…
doet iemand van jullie ook een stukje java of enkel bali? als jullie maar een tweetal weken gaan neem ik ook dat java net te ver is en begin december zit ik nog aan de andere kant van java (land in jakarta).
moest er toch een mogelijkheid zijn mag je me altijd iets laten weten. ik reis voor de eerste keer echt alleen en zou het wel fijn vinden om hier en daar eens af te spreken met andere reizigers.

groetjes sara

Hoy Ruud,

Wij zijn net een paar dagen terug van een rondreis door Sumatra,Bali en Lombok. Het was prachtig,de vrolijke mensen het eten en de natuur.
Als ik je een tip mag geven en je hebt tijd ga dan een paar dagen naar Lombok.Je kunt vanuit Padang Bay met de ferry over(4 uur varen) voor 2,40 enkeltje.Dat vonden wij nog mooier dan Bali, en dat was al zo mooi!!

Groetjes Karin, en nog heel veel plezier!