Bagagegewicht in Costa Rica

Hallo iedereen,
Wij gaan Costa Rica , Panama en Nicaragua bezoeken in November, nu lees ik op verschillende sites en forums dat op veel plaatsen het bagagegewicht erg beperkt is ( max 12 a 13 kg ) , vooral voor de trip naar Bocas Del Toro schijnt het van belang te zijn , weet daar iemand meer over, het lijkt me niet mogelijk om slechts met 12kg voor 20 dagen op reis te gaan.:vak01:

http://www.natureair.com/baggage-allowances.aspx

De FOX groepsreis? Dan kun je een deel van je bagage in het vorige hotel achterlaten.

1 like

3 landen in een trip?? Pffff, zonde van al die tijd dat je in de bus of het vliegtuig zit opgesloten… Want je gaat hele afstanden afleggen. Ga lekker op je zelf en besteedt je tijd beter: strand, jungle, gezellig barretje.

Bedankt Maxima, maar het is niet de Fox reis, daar heb ik inderdaad gezien dat deze mogelijkheid geboden word…wij gaan met Best Tours en komen niet terug in het laatste hotel voor we naar Bocas gaan…

Zou inderdaad gezellig zijn , maar wij gaan maar kleine stukken van Panama en Nicaragua doen , dus dat zal wel meevallen…

Wij gingen ook niet terug maar de buschauffeur (die niet mee het eiland op gaat) heeft het restant van de spullen opgehaald voordat hij ons weer van het eiland haalde.

De overtocht naar Bocas is met een snelle maar vrij kleine boot dus om daar met grote koffers op te gaan is vrij onhandig.

Ok vriendelijk dank, hopelijk lukt dat voor ons ook, maar wij zouden met een vliegtuig naar Bocas gaan, als dat ook een kleintje is zullen we de bagage toch ook moeten aanpassen vrees ik…:wereld:

Dat is echt prima mogelijk. Ik ben met 15 kilogram 9 maanden op reis geweest. (En ik had ook winterkleren bij me.)

Neem alleen spullen mee die je echt nodig hebt, en werk met laagjes. Kies voor lichte stoffen, en was je kleren onderweg als je ergens langer dan een nacht blijft. :was: Dit kun je ook laten doen.