Badlands, glacier park, north cascade mnts

Wij gaan in juli naar oa deze 3gebieden. Wie kan ons tips geven wat we absoluut moeten zien rondom de badlands behalve rushmore en crazy horse? In glacier park? De rodebus toer, moet je die dagen van tevoren reserveren? Wat is er in north cascade te doen? We rijden waarschijnlijk highway 20 richting mount Vermont/Seattle. Rijdt je het stuk van Electriciteitsnet City tot Mnt Vermont in 1of 2 dagen? Waar kun je dan slapen langs N Cascade Nat. Park?
Een heleboel vragen, maar ik hoop dat ik wat tips binnen krijg. We reizen per auto en verblijven meestal in motels

Hi
Voor Badlands/Black Hills kan ik je het best deze website geven: www.travelsd.com Wij hebben nooit de red bus genomen omdat we het gewoon zelf met de auto deden in Glacier. Bedoel je Coulee Dam (Electric City?) Is spectaculair idd en allemaal mooie routes. Wat will je in North Cascades gaan doen. Is een echt wandelpark maar dan moet je wel de tijd nemen. Winthrop is een aardige plaats. Je kan ook van Coulee dam naar Leavenworth gaan en dan old Cascades hw no 2 rijden. Ook erg mooi. Op weg van Glacier naar het oosten probeer hw2. Tussen Libby en Troy vind je Kootenai falls swinging bridge. Geen Yellowstone in je reis?
Yeehaw

Bedankt yeehaw, voor de veel bruikbare tips. in north cascade niet veel van plan. We dachten misschien naar ross lake met auto als dat kan. We gaan wel via Yellowstone, vanuit red logde alleen door noordkant en bezoek aan mammoth en misschien zo’n gekleurde pot. Hier al 2x geweest, dus misschien niet zoveel tijd aan besteden. En ja ik bedoelde Electric City. We willen ook iets authentieks bij indianen zien, of anders dansshows of iets dergelijks. Tineke

Je kan met de auto via hw2 rijden en de punt van Ross Lake zien. Maar er is geen weg die langs het meer gaat. Je hebt daar Ross Lake resort maar alleen te bereiken per boot of wellicht vliegen. Leavenworth is een soort Beiers dorp. Zef de lokale Starbucks zit in een chalet :wink: maar toch wel een aardig plaatsje. Voor de native americans kan je eens googlen in Idaho voor Nez Perce. Als ik mij goed herinners hebben ze een festival in juli.