Badkamer verbouwen in Zuid-Afrika

Hallo allen,

Omdat ik regelmatig langere tijd in Zuid-Afrika (Limpopo) verblijf vraag ik mij af hoeveel mensen hebben in Z-A een (2e) huis, waarvan de badkamer nodig gerenoveerd dient te worden?

In Nederland heb ik een goedlopend badkamerrenovatiebedrijf maar ben dus op zoek naar wat serieuze opdrachten in het buitenland.

Ook voor advies en ontwerp kunt u bij mij terecht.

Graag zou ik uw reactie en/of tips tegemoet zien op dit forum of naar [EMAIL=“hem.westerink@hetnet.nl”]hem.westerink@hetnet.nl

Baie Danki!
Gr. Henk(40)

Waar in Limpopo verblijf je dan en wanneer ben je er weer?? Nog en vraagje hanteer je ZA prijzen of Nederlandse prijzen.

groet uit Kyalami:vak01:

Beste Henk,

Om in Zuid-Afrika te mogen werken (tegen loon) zul je een werkvergunning moeten hebben. Deze zul je niet krijgen wanneer je werk doet dat ook door de zuidafrikanen zelf gedaan kan worden.

Tot zover dit (gratis) legal-advice :slight_smile: Blijft over het zonder werkvergunning doen. Maar bedenk dat je dan wel gaat ‘concurreren’ met de locals en die hebben meestal al een zeer schappelijke prijs.

Succes met je plannen, waar in Limpopo zit je?

Groetjes vanuit de bush,

Corné.

Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Hee Corné herken je mij niet meer? Ik heb je destijds nog bezocht toen je vrouw hoogzwanger was van de tweede geloof ik.
Meestal verblijf ik bij jullie buren, maar eigenlijk korter bij, want ik slaap altijd bij de (water)put verderop.

Ik heb de tv uitzending van jullie ook gezien, daar was Linda ook bij.
Zo zie je maar, ik volg jullie op de voet.

Hoe gaat het met je? en de bedrijvigheid? Hoorde dat jullie evt. ook nog plannen hebt voor verbouwingen e.d. dus ik hou mij van harte aanbevolen.

Wat betreft de werkvergunning: ik heb het hier niet over de legale constructie, maar puur om mijn verblijf etc te kunnen bekostigen.

Als je dat leuk vindt hoor ik graag meer van je, mag ook naar [EMAIL=“hem.westerink@hetnet.nl”]hem.westerink@hetnet.nl

Gr. Henk

Hey Henk :slight_smile:

Nu je het zegt… herken ik je wel ja. En vwb Linda, die is nu ook hoogzwanger, waren gisteren nog op de ‘baby-shower’.

De business gaat goed en we hebben idd plannen om uit te bouwen. In principe gaan we de ruwbouw zelf zetten met onze vast kracht Nicolas en 2 lokale jongens erbij. De grasdak-constructie en electriciteit besteden we wel uit.

Ik hou het in gedachten Henk. Wanneer we gaan uitbouwen hangt van een aantal factoren af, zijn nu ook weer met een aantal klussen bezig. Maar we denken voorzichtig aan Maart. Misschien eerder, misschien later, we hebben geen haast.

Groetjes vanuit warm Balule,

Corné.

Amukela Game Lodge.
www.amukela.com

Oke is goed Corné, wanneer ik het op tijd weet (ivm planningen business in Nederland) hou ik mij aanbevolen.

Ja ik had al wel gehoord dat Dave goed kan schieten. Erg spannend allemaal.

Tot ziens, we houden contact.

Gr. Henk