Badhuis

Hoi! In juli gaan wij naar hotel Ayaz in Gümbet. Wij willen graag een bezoek aan een badhuis brengen. Weet iemand een goed badhuis in de buurt van het hotel??Groetjes,Ellen

Beste liefhebbers badhuis Turkije,
De haman zo noemen ze dit hier moet je zeker eens doen als je hier in verlof bent. je huid voelt aan als een babyhuidje,zo mals en en goede masage daarbij en dat is het beste begin voor een goede vakantie.Trouwens na een Turks bad bruin je veel gemakkelijker en mooier en het blijft ook langer. Wel de eerste dagen doen anders is je bruine kleur weg gemaseerd.
In Bodrum of Gumbet zelf ken ik niet echt een haman maar vraag het maar aan een reisbureau op de straat of aan de turken zelf die brengen je wel naar een goed badhuis. De openbare badhuizen waar ook turken komen zijn de echte hamans in de hotels zijn die nagemaakt en de sfeer is niet dezelfde.
Veel plezier en als je in dat badhuis op die marmeren tafel ligt onder de zeep en ze jullie aan het kneden zijn denk dan eens aan mij .
Groetjes uit Kusadasi
FRanka

De Hamam’s in Gumbet zijn bij mijn weten zuiver op toeristen gericht. Er is er onder andere een in Hotel Medesa, net naast het WOW resort. Volgens mij kan je beter proberen om in Bodrum naar de Hamam te gaan.

Groetjes,

Geert

In bodrum zit een grote hamam, je moet echter wel afdingen.
Ze vragen zo 100,- voor een scrub, sopmassasge en oliemassage, na goed onderhandelen kun je dezelfde behandeling voor 15,- a 20,- krijgen.

Een Turks bad kun je in Kusadasi hebben aan de prijs van 15 tot 2O euro.Zeker niet meer betalen.
Nieuwe prijsofferte vandaag afgehaaldbij een plaatselijk reisbureau.
Groetjes uit Kusadasi
Franka

Als je vanuit het Ayaz hotel de weg omhoog volgt tot aan de grote rotonde zie je recht voor je een molentje (windmill restaurant). Nog een klein stukje naar boven en achter de molen rechtsaf. Daar zit een kleine hamam maar wel met alle faciliteiten: sauna, zwembadje, grote saunaruimte. Uiteraard met zeepmassage. Aanvullend zou ik zeker de oliemassage aanraden, heerlijk!!! In totaal ben je voor dit alles zo’n 50 mln. TL kwijt (27,50 euro). Zeker doen!!

Hallo allemaal!

Heel erg bedankt voor jullie reacties! We vertrekken over vijf weken en ik krijg er steeds meer zin in!

Groetjes, Ellen :smiley:

Originally posted by Ellen Geerts@06-06-2004, 16:58:46
** Hoi! In juli gaan wij naar hotel Ayaz in Gümbet. Wij willen graag een bezoek aan een badhuis brengen. Weet iemand een goed badhuis in de buurt van het hotel??Groetjes,Ellen **

hallo,
je hebt heel veel badhuizen in deze buurt. en ik moet je zeggen het is een aanrader. De standaard behandeling is helemaal niet duur, en je kan er allerlei andere behandelingen bij doen. ligt helemaal aan jezelf.
veel plezier, groetjes ellen volkers.

Hallo!

Ik ben net weer terug uit Gumbet! En heb me in het begin van de vakantie heerlijk laten scrubben in de Haman. Via de reisorganisatie (OAD) hebben we ons naar het badhuis laten brengen. Dit kostte 10 euro en was inclusief een scrub beurt en een zeepmassage. Voor een extra massage moest je bijbetalen. (voor 10 minuten een rugmassage, 20 miljoen lira = 10 euro). Wel een aanrader!
We werden netjes met een busje opgehaald en weer terug gebracht naar het hotel. Wij hebben het bewust de eerste dag van onze vakantie gedaan en het is inderdaad waar wat ze zeggen, je krijgt een echt baby huidje en het bruine kleurtje blijft langer zitten.
Veel plezier voor iedereen die nog gaat!