Ervaring met hotel Ayaz in Gumbet!

heyy allemaal,

Het is voor mij nu 6 jaar geleden dat ik in hotel ayaz ben geweest en ik ga nu 22 mei er weer heen.
wie gaat er nog meer? En hoe is de verbouwing/uitbreiding van het hotel geworden?

greetzzz

Ik ben 4 jaar geleden voor het eerst bij Ayaz geweest dus over er voor en er na kan ik niet praten. Heb ook niet in Ayaz gelogeerd maar ging er wel altijd met veel plezier zwemmen, snacken en naar de shows savonds. Weet bijna zeker dat je een super tijd zult gaan hebben, veel plezier!!

Net op tijd om je te informeren; ik was er vorig jaar op herhaling en had tussen de bezoeken, net als jij er 6 jaar tussen zitten. Ik weet nu al dat je het niet terug zult herkennen. Het hotel wel, want dat is niet of nauwelijks veranderd, muv het grotere zwembad en het open restaurant dat verplaatst is. De dochter (avond entertainer)van de huisbaas doet nog steeds hetzelfde stukje als 6jaar geleden… dus dat is ook nog steeds hetzelfde. Ondanks de eenvoudige opzet is het er nog steeds goed toeven, met misschien als minpuntje dat hun zwembad vrij toegankelijk is voor all toeristen van Gumbet… en dat heeft tot gevolg dat toeristen uit naburige hotels 's ochtends vroeg hun handdoekje neerleggen, vervolgens gaan pitten (in hun eigen hotel) en 's middags terugkomen om hun bedje op te eisen.
Succes en veel plezier (want het blijft een leuk jongeren oord),
Joe

De reden dat bijna alle hotels vorig jaar en waarschijnlijk ook dit jaar toeristen uit andere hotels toelaten, is omdat die mensen geld in het laatje brengen en op die manier er toch nog geld verdiend kan worden. Kan me voorstellen dat het voor de hotelgasten lastig is, maar kan me ook heel goed voorstellen waarom de hotels dat doen!

@Linda
Die beredenering was ik in eerste instantie ook toegedaan; ervaring leerde anders - Het brengt geen geld in het laatje, want de drankjes worden bij het kleine supermarktje aan de overkant van het hotel gehaald. De eigenaar, welke een paar maanden per jaar in nederland woont, boert er goed. Overigens ook een goede tip, als je goedkoop uit wil zijn. Oh ja, wat ik ook nog kwijt wil, is dat de kamers nog steeds geen koelkastje hebben.

Ik ben er van overtuigd dat hoewel er natuurlijk altijd mensen zijn die hun drankjes ergens anders halen. Het Ayaz toch wel degelijk veel geld heeft opgeleverd. De meeste mensen die smiddags aan het zwembad lagen zaten er savonds tijdens de animatie ook weer en sommige zijn zelfs op hun vakantie daarna in het Ayaz zelf gebleven omdat ze daar tijdens hun vorige vakantie (in een ander hotel) zo hadden genoten…

Ik heb ook 6maanden lang bijna dagelijks aan het Ayaz zwembad gelegen en vind het samen met het zwembad van Magnific het beste zwembad van Gümbet.

Ik ben 7 jaar geleden, voor het eerst in Ayaz geweest en het is me heel goed bevallen, aardige mensen , prima kamer en wat ik heel prettig vond dat er toen nog plekjes waren waar je s’middags als het te heet was lekker kon relaxen , ben er nog drie maal terug geweest, en verleden jaar was de laatste keer, ik ben geschrokken van de verbouwing, op mij maakte het de indruk van een grote massa met al vroeg in de middag harde muziek, en lekker siesta houden op het rustige plekje achter de muur van het zwembad onder de palmbomen was er niet meer bij, dat vond ik erg jammer.
Dit jaar hebben wij geboekt in hotel Can, boven op de heuver in het stadje, een regelrechte ramp, slechte kamer, vaak geen warm water en de prijzen waren veel te hoog vergeleken bij de andere hotels, op de deur van de kamer stond vermeld dat je niets te eten of drinken mee mocht nemen, zelfs geen flesje water, alles moest in het hotel gekocht worden, en als je niet meedeed aan de georganiseerde aktiviteiten dan werd je zelfs niet meer vriendelijk begroet.Dus sávonds zaten we toch weer gezellig bij Ayaz naar het entertainement te kijken , en hebben we toch bij Ayaz de meeste tijd doorgebracht, want het blijft een fijn hotel met aardige mensen die we al goed kennen en ons ieder jaar vriendelijk begroeten, alleen jammer van de middagrust…

ik verbleef niet in hotel Ayaz, maar heb er wel heel vaak gezommen toen ik er dit jaar 2x naar Gümbet was geweest. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen plaats was. drinken bij cozzie’s beach vind ik redelijk duur en ook het ijs op het strand is veel te duur. loop even naar boven en je hebt veel goedkoper een ijsje. Als ik nog ene keer terug kom naar Gümbet, dan ben ik zeker weer bij Ayaz te vinden.

Ga in september zal mij benieuwen heb al inn bij Ayaz kan bijna niet wachten