Backpakken

Hallo mensen

Wij (met z’n 2en) willen deze zomer gaan backpakken, ik lees dat het in Tunesie allemaal wel veilig is!! das een positief punt, alleen heb ik nog wel een paar vragen:

-Hoe ziet het midden van het land eruit, is dat veel armer of valt het allemaal nog mee??
-kun je er met Engels uit de voeten??
-Het openbaar vervoer, treinen, bussen of zelfs liftend als dat gaat?? is dat te doen??
-overnachten, zijn er hotels of campings in het binnenland, of moeten we gaan aanbellen bij huizen voor een overnachting?? de laatste halve week aan de kust lijkt me geen probleem, of zie ik dat verkeerd met volboekingen o.a.??

hoop wat van jullie te horen!!!

groeten arjan

Hai Arjan
Je kunt met je engels wel uit de voeten, ook in het binneland zijn er mensen die engels praten, anders maar gebaren taal, daar zijn ze ook goed in,Tunesie is een prachtig land om rond te trekken, maar in de zomer wel erg heet, als dat geen probleem is (kun je lekker buiten slapen) , en met de trein en bus, of louage (grote taxi) het hele land door, en dat is goed te doen, ook in het binnen land kun je kamperen,bij de mensen (wel jezelf melden op het politie bureau) of op een camping als er die is.
Aan de kust zijn ook campings, dus weinig problemen als je toevallig geen hotel treft.
Veel plezier
Maria

dank je wel voor je mail!!! heb je site doorgekeken, ziet er idd erg goed uit!!! compliment daarvoor!!! nou die jongen weet nog niet of hij wel meegaat, dus misschioen zoek ik een medeavonturier die (misschien ook voor het eerst) wil gaan backpakken in Tunesie.

je kunt met ten alle tijden mailen: import_culture@hotmail.com

groetjes arjan