Backpacken Zuid-Oost Azië

Hoi allemaal!

Mijn naam is Else, ik ben 18 jaar en heb net mijn vwo diploma gehaald. Nu wil ik een tijdje gaan reizen. Vanaf half november tot half januari ga ik vrijwilligerswerk doen in Nepal om vervolgens eind januari naar Thailand te vliegen en te gaan backpacken door Laos, Cambodja, Vietnam en eventueel Indonesië.
Als je ook rond die tijd in Zuid-Oost Azië zit en ongeveer even oud bent, lijkt het me leuk om samen te reizen! Of alleen het begin/een gedeelte van de reis. Laat maar weten!

Groetjes, Else

Hoi Else, ik ben Lara, en deed dit jaar HAVO-eindexamen. Ik wil in januari of februari misschien naar Thailand. Ik ben van plan om eerst 3 weken in een olifantenweeshuis te werken. Daarna of Daarvoor zou ik ook nog (minimaal) 3 weken willen reizen door Thailand/laos. Ik wil liever niet alleen dus zoek ik voor deze periode nog een reismaatje.

Groetjes Lara

Hoi Lara en Else

Ik ben Marieke en ik heb dit jaar mijn vwo diploma gehaald, Ik wil in maart vertrekken naar azie en het lijkt me super leuk om dit samen met iemand te doen, ik wil sowieso naar thailand maar voor de rest moet ik nog een beetje uitzoeken wat me leuk lijkt.'ik heb ongeveer 5 maanden de tijd. Ik weet niet hoe lang jullie willen gaan trekken?

Groetjes Marieke

Hoi Marieke! Ik ben vanaf 10 tot 31 maart in nepal! Zit dit ook in je planning dan kunnen we elkaar misschien meeten. Ik ben 21 jaar en net afgestudeerd SPH’er!

Groetjes Carmen

Via Wereldwijzer app

Hee! Ik ben in Thailand van 23okt tot 30nov!
Als je meer wil weten kijk op me site Redirecting...

Via Wereldwijzer app

Hoi hoi
Ik zit in oktober in Bali

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app