Backpacken Zuid-amerika Zomer 2004

Ben op zoek naar een reisgenoot die zin heeft om in de zomer van 2004 ongeveer 1,5 maand door Zuid-Amerika te trekken. Ik heb nog geen concrete plannen. Het lijkt me gezellig om samen de reis uit te stippelen en vervolgens natuurlijk te maken. Ben zelf bijna 21 en zoek iemand rond dezelfde leeftijd. Dus voel je je aangesproken of wil je gewoon wat meer weten…mail me even!!
Groet,

Joyce

hoi
k heb zin om op verlof te gaan van +/- 23 augustus tot 16 september. Ik weet nog ni naar waar, in elk geval buiten europa!! Zuid amerika staat op het verlanglijstje, kan je dan??

Greetz Arne

Hai

Half juni vlieg ik naar Bolivia om daar een cursus Spaans te gaan doen van een maand. Daarna heb ik nog drie maanden om lekker rond te gaan reizen… Mijn idee was eigenlijk Chili, Argentinie… Ben je al opgeschoten met jouw plannen? Ben benieuwd!

Groetjes Denise

Hoi Joyce

Komt dat even goed uit…ik heb ook plannen om in juli/aug 2004 richting Zuid Amerika te gaan en ben ook op zoek naar een reisgenoot/ote. Ik heb niet echt nog een plan/route in mijn hoofd maar ik denk toch wel te gaan naar Argentinie/Chili/Bolivia maar er kan natuurlijk van afgeweken worden.

groet,
fravlu
icoon@quicknet.nl