Backpacken Zuid Amerika En Mexico 10-12 Mnd

Hoi hoi,

Ik(V,23) ben van plan om in February/Maart 2006 voor 10-12maanden te gaan bacpacken door Zuid Amerika en Mexico!
Een concrete planning heb ik nog niet,dus ben zeer flexibel!
Landen die ik in gedachte heb zijn,Argentinie,Chili,Peru,Equador,Bolivia,Brazilie en zeker Mexico!
Dit alles wil ik niet alleen gaan doen,daarom ben ik op zoek naar een spontaan reisgenootje die dit ook zo geweldig lijkt!
Low budget rondreizen,overnachten in hostels/hotels,regelmatig een leuke excursie maken(oa Inca Trail,Peru),eventueel een cursus spaans volgen,gewoon lekker relaxed rondreizen en maar zien waar de dag ons brengt!
Als jou dit ook aanspreekt dan hoop ik snel iets van je te horen!

Groetjes,
Cindy.
cinderrella22@hotmail.com

Hoi Cindy,

Zeker een goed plan. Let wel op voor de Inca trail dat je dit tijdig boekt. Deze moet je sinds een aantal jaar namelijk van te voren reserveren. Zou trouwens zeker de 4 daagse hike doen. Ik vond de hike erg mooi. Mooier dan de ruines zelf.

Wouter

[FONT=Courier][COLOR=purple]

Hoi Cindy,

Ik ben Judith 22 jaar en ik las je berichtje net. Ik zelf wil ook heel graag door Zuid Amerika reizen, heb ook nog niet helemaal in gedachten welke landen het moeten worden, wil eigenlijk zoveel mogelijk zien.

ik loop tot eind juni stage, dus ik kan pas per juli vertrekken…

laat maar wat horen!

groetjes judith

Hoi Cindy,

Ik ga begin december naar Rio. Ik ga daar heen voor mijn werk. Daarna wil ik nog een weekje of wat rondkijken. Misschien wat vroeg voor je. Ik hoor het wel .

Groetjes Joost.(m,30)

hola

ik kan helaas niet met je mee, maar wil je wel feliciteren met je plannen; heerlijk dat jaar rondzwerven. Ikzelf ging “maar” vier maanden.

in een reactie op een andere post (hoogtepunten equador, peru, bolivia, chili) heb ik tips gepost en mijn route/ervaringen staan ter inspiratie op www.coolywooly.nl/index_route.html

ciao
Gerard

Hoi Cindy,

Ik ben Senna (v,19), en het lijkt me een geweldig plan, ik ga graag met je mee. Ik wil ook in februari / maart 2006 vertrekken, maar dan voor ongeveer een half jaar. Heb je al concretere plannen, en zo ja welke??? Laat maar iets van je horen, mijn mailadres is: ninjadoubless86@hotmail.com

Groetjes Senna