Backpack Partner Zuid Amerika/mexico Gezocht M/v

Hoi,

Ik (Tom, man, 23 jaar) ben van plan om vanaf Juli-Aug 2006 voor een nog te bepalen periode door Zuid-Amerika te gaan trekken. Ik heb nog geen concrete plannen, wel weet ik dat ik graag nog eventjes mijn spaans zou willen oppakken in Mexico, en daar zou ik dan ook graag willen beginnen met rondtrekken aangezien het in het zuidelijke gedeelte volstaat met maya complexen, ook zou ik graag Guatamala en Peru bezoeken, beiden wederom om hun rijke geschiedenis en hun verloren gegane mysterieuse beschavingen en hun geweldige natuur. Alles wat daar tussen zit staat open. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk zien en mee maken als ik eenmaal daar ben. Maar natuurlijk ook af en toe lekker kunnen relaxen aan een oceaan of iets dergelijks…

Ikzelf ben heel flexibel om mee om te gaan. Ben spiritueel en zeer avontuurlijk. Muziek is mijn leven, er zal dus ook een gitaar meegaan op reis. Mijn intresses liggen voor een groot gedeelte bij beschavingen als de Maya’s en de Inca’s, met al hun mythologien en wetenschappen. Maar ook de hedendaagse bevolkingen en hun cultuur is natuurlijk uiterst boeiend. En de geweldige natuur staat natuurlijk voorop!

Maar nogmaals er staat nog niks concreets vast, ben dus nog zeer flexibel. Er zijn alleen enkele dingen die ik gewoon een keer gezien moet hebben.

Ik hoop dat t allemaal een beetje intressant en uitnodigend klinkt. Voel jij je tot het bovenstaande aangetrokken en uitgenodigd, stuur mij dan een mailtje (bottom3d@hotmail.com).

groetjes!

Hé,
Jammer dat je dan pas gaat! Ik heb ook zo’n soort plan maar hoop al in Januari te vertrekken! Ik kan je in elk geval misschien wel wat tips geven voordat je gaat!?!?
Gr. Rena