Backpacken voor 3 maanden in Nieuw Zeeland

Hallo reizigers,

Wat is het interessant om al deze verhalen van iedereen te lezen. Mijn naam is Kelly en ik ben 21 jaar. Graag wil ik voor 3 maanden gaan
backpacken in Nieuw Zeeland. Waarom Nieuw Zeeland? Vooral voor de natuur en het avontuur. Reizen is echt mijn ding, wat ik heb ontdekt
toen ik twee keer 6 weken op buitelandse stage geweest ben. Dit was in Madeira en Alicante. Het avontuur van een nieuw land en haar
omgeving trekt mij zo dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging. 3 maanden Nieuw Zeeland :smile:. Nieuw Zeeland doorkruisen doormiddel van backpacken waardoor je bij de gekste dingen uit kunt komen en het land optimaal kunt zien.

Groetjes!

Hoi Kelly,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat je plannen hebt om Nieuw Zeeland te bezoeken !
Het aantrekkelijke van Nieuw Zeeland voor backpackers is dat je eigenlijk nooit hoeft stil te zitten.
Of je nou een vulkaan wilt beklimmen of van een brug wilt bungy jumpen, geen probleem, het kan in Nieuw Zeeland. Als je van een stevige wandeling houdt hoef je je helemaal geen moment te vervelen,overal stromen mooie riviertjes waar je lekker kunt in zwemmen,Kelly!
In iedergeval als je nog met vragen zit over dit prachtig land,dan kan je altijd een berichtje plaatsen op het Nieuw-Zeeland Forum
Succ6 nog met je voorbereidingen,Kelly!
groet,georgessiam.