Ik (23 jaar) ben vanaf 6 december tot en met 4 februari in Nieuw Zeeland. Mijn plan is om in die periode het noorder en het zuidereiland te verkennen op een low budget en vooral avontuur en het onbekende op te zoeken. Mijn begin en eindpunt is Auckland, maar dit maakt natuurlijk niet zo heel veel uit. Zijn er mensen die in dezelfde periode ook in Nieuw Zeeland zijn en het wel zien zitten om een gedeelte samen te reizen?
hey bart,
Ik wil vanaf begin januari tot begin fevruari naar nieuw zeeland. Voor 1 maand. ik ben ook wel toe aan wat avontuur :). En ik wil gaan liften en kamperen of coughsurfen om het budget zo laag mogelijk te houden. En het liften doe ik liever met nog iemand. Ik nog niets geboekt naar nieuw zeeland. Dus ik weet nog niet precies maar het zal rond 5 januari zijn. Als het je wat lijkt laat het me ff weten.
groetjes patricia
Ik vertrek 12-1 nr Nieuw Zeeland! Blijf een maand ongeveer! Als jullie een deel samen willen reizen lijkt me dat zeker leuk! Lijkt mij in ieder geval leuk een reisgenootje te vinden. Overigens heb ik al wel t ticket enz geboekt haha! Ben 24 jaar en vrij sportief!
Ik kom mijn tripje naar nieuw zeeland afzeggen. De tickets zijn ver boven mijn budget:(. Dus ik ga het zeker later nog doen. Maar jij heel veel plezier. Wordt zeker een top trip !!!