Backpacken vanaf juli

Hallo,

ik ga in juli voor een half jaartje naar Australie. Ik ben van plan om de oostkust af te reizen en te beginnen in Darwin. Daarna ga ik met het openbaar vervoer via de oostkust tot in ieder geval Melbourne. Om deze reis te bekostigen wil ik tijdens het backpacken ook werken.
Voor deze reis zoek ik een reisgeno(o)t(e).

Ik, Michiel, ben een (op het moment van vertrekken) 22 jarige Roosendaler. Ik heb Vrijetijdsmanagement gestudeerd (of ben nog bezig, maar op dit moment bijna klaar met afstuderen). Het is voor mij de eerste keer dat ik een verre reis ga maken in mn eentje. Niet dat ik dat een probleem vind, maar het lijkt me leuk als ik een reismaatje kan vinden.

Heey Michiel!

Ik ben van plan begin juli te vertrekken, dus misschien moeten we ff info uitwisselen. Gezien mijn budget moet ik tijdens de reis ook gaan werken, dus dat zou mooi uitkomen. Ik ben een 28-jarig Brabo en heb NHTV gedaan (gezien het feit dat je in Roosendaal woont en Vrijetijdsmanagement hebt gedaan, is de kans groot dat dat jou bekend voorkomt…??). Mocht je interesse hebben, stuur me ff mailtje!

Ciaoooo