Ook zo’n passie voor reizen? Ik kan er geen genoeg van krijgen!
Maar mijn droom om een reis voor een langere tijd te maken heb ik nog nooit verwezenlijkt vanwege mijn studie!
Maar in augustus 2008 is het zover…dan krijg ik mijn diploma!
Dat wil ik dan ook meteen (september) gaan vieren door 6 maanden door Azië te gaan trekken!
Mijn voorkeur gaat uit naar Mongolië, Tibet, Nepal, Thailand, Singapore en Cambodja/Vietnam. Maar goed dit staat niet vast. Als je andere avontuurlijke ideeen hebt en zin hebt om met mij de schoonheid van het continent Azië te gaan verkennen…graag!
Nog even iets over mij. Ik ben 26 jaar en afgestudeerd aan de SPH en daarbij nu bijna afgestudeerd van mijn 4-jarig opleiding tot NLP-therapeut. Ik ben een avontuurlijk typje en houd wel van wat uitdagingen en wil alle leuke mensen van de wereld ontmoeten!
Ik ben Sibbele 28 en touringcar chauffeur. Ik werk de hele zomer en heb dan 5 maand vrij, dat zou dan in oktober zijn. Ik ben al een paar keer in Azie, Malaisie, Singapore geweest. Graag zou ik hier weer heen gaan en dan het noorden van thailand vietnam cambodja en dergelijke landen ook gaan verkennen.
Ik ben avontuurlijk en zeer flexibel.
ik ben ook 26 jaar, verpleegkundige en in augustus ben ik op de helft met mijn SPH-opleiding mijn plan is om dan een half jaar door Azie te reizen…
waarschijnlijk begin ik in thailand/laos/cambodja. vanaf september zou ik graag met iemand samen reizen: tibet, nepal, indonesie, fillipijnen en veel meer…
Ik ben tnt in sri lanka, china, birma en indonesie geweest en wil gewoon terug naar azie! daarom onderbreek ik mijn studie een half jaar om te genieten van de heerlijke sfeer, de mensen, het leven, alles…
ik ben positief, flexibel, open-minded, avontuurlijk en makkelijk in de omgang…
misschien kunnen we eens ideeen uitwisselen?
Hoi Annemiek.
Ja lijkt me leuk om wat ervaring uit te wisselen en over hoe en wat. Ik ga nu volgende week voor 2 maand naar thailand. beetje werken. maar volgend jaar na het seizoen wil ik daar gaan reizen en dan naar thailand vliegen, en vandaar uit reizen vietnam tot aan mongolia en misschien rusland. Ik sta voor alles open dus ja misschien kunnen we een plan maken.