ZO-Azië 2e helft 2008

Hoi!

ik heb in het najaar een aantal maanden vrij genomen om te reizen.
Mijn tijd in Azië is steeds tekort (Sri Lanka, Birma, stukje China en Indonesië tnt) ik kan geen genoeg krijgen van iedere dag weer avontuur, geweldige mensen onmoeten, mooie plekjes ontdekken en maar te zien welke mooie dingen er op je pad komen!

Ik zou graag (o.a) Cambodja, Vietnam, China, Nepal, Tibet, Mongolië gaan ontdekken! Maar sta open voor alles!

ik ben 27 jaar en studeer SPH. Ik ben verpleegkundige en werk daarnaast ook in een filmhuis.
Ik hou naast reizen en films van lezen, uitgaan, fotograferen, spelletjes, buiten zijn en leuke dingen doen!

Steekwoorden: positiviteit, flexibel, trein, humor, low-budget en vooral genieten zonder haast!

Ik zou het leuk vinden iets van je te horen wanneer je je hierin kunt vinden!

Groet,
Annemiek

hey! ik ben geintereseerd…ook de locatie…ik wil rond juli 2008 weg jij?

ik ben v.a. september in Azie… aan wat voor periode denk jij?
misschien kun je nog iets over jezelf vertellen? zal ik ook doen want was ik vergeten…

ik ben 27 jaar en studeer SPH. Ik ben verpleegkundige en werk daarnaast ook in een filmhuis.
Ik hou naast reizen en films van lezen, uitgaan, spelletjes, buiten zijn en leuke dingen doen!

Groetjes,
Annemiek

Door mijn stage in Zuid Afrika en mijn deelname aan een studiereis naar India ben ik gefascineerd geraakt van reizen. Komende zomer verwacht ik af te studeren en wil dan een lange reis (2 tot 3 maanden) gaan maken naar ZO Azie. Ik zit zelf te denken aan Laos, Cambodja, Vietnam en Thailand, maar dit staat nog allerzins vast.

Tijdens deze reis wil ik vooral het avontuur aangaan en genieten van de natuur, de cultuur en de mensen. Om dit te realiseren plan ik de reis zelf niet te veel en laat me leiden door wat het leiden te bieden heeft. Dus vooral genieten van het land.

Even kort iets over mijzelf: ik ben 26 en studeer nog civiele techniek aan de UT. Mijn grootste hobby is waterpolo, wat ik op redelijk fanatieke manier beoefen. Daarnaast zijn uitgaan, duiken en reizen hobbies van mij.

Groeten,
Roy