Backpacken mei 2013

Hallo allemaal,

Ik ben Sanne en ben 19 jaar oud. Ik ben sinds kort afgestudeerd aan de opleiding Sociaal Agogisch Werk en heb er voor gekozen om nu een jaar te werken om vervolgens op reis te kunnen.
Ik wil eerst mijn volleybalseizoen afmaken, vandaar vanaf mei.

Ik wil graag veel zien van Azie, waarbij ik gericht ben op Thailand, Nepal en Noord India. Mijn idee was om de heen en terugreis vanaf bijv. Thailand te boeken, en de rest op me af te laten komen. Ik wil graag niet te veel in voren plannen qua doorreizen, maar het op mij af te laten komen. Wel zou ik dit graag samen met iemand ervaren! Ik ben op zoek naar iemand die van cultuur en omgeving houdt, eventueel bereid is tot vrijwilligerswerk, in is voor nu en dan een feestje, maar het ook heerlijk vindt om een keer een dagje aan het strand te liggen. Ik ben zelf wel een onafhankelijk iemand, heb wel wat vrijheid nodig, maar vind het wel heel belangrijk dat je op elkaar terug kan vallen. Ben volgens mij de moeilijkste niet

Laat me weten of jou ideeen met die van mij overeen komen!

Liefs,

Sanne

Hoi!

Ik ga vanaf maart tot mei vrijwilligerswerk in Cambodja doen (les geven) Daarna wil ik in mei nog wat rondtrekken;)
Wat betreft het rondtrekken heb ik hier nog niet echt over nagedacht. Maar landen als Thailand lijken mij wel wat!

Groetjes,

Bert

Hoi Sanne,

Ik zit ook al een tijdje met plannen om meer van de wereld te gaan zien waarvan o.a. zuid-oost azie, ik heb het idee er gewoon een hele grote Reis te maken maar daar ben ik nog niet heel veel verder mee tot nu toe. Dus ik kijk een beetje om me heen wat ik er anders van zou kunnen maken.
De landen die je noemt zijn Landen die ik ook heel graag zou gaan bezoeken en daarnaast is vertrekken vanaf mei ook ongeveer wat ik tot nu toe in gedachte had!

Hoe lang was je van plan weg te gaan voor deze reis? als je nog iemand zoekt kunnen we misschien eens verder praten hierover :).

Groetjes,
Erik

Like mijn Facebook page; Backpackersrevolution veel info ;Redirecting... of mijn website ; http://travel-revolution.webs.com
Zeer veel info over azie.

Hey Bert,

Sorry voor de late reactie, druk druk… Wat leuk! Je volgt dus de pabo?
Lijkt het je ook wat om landen als India etc. te zien? en hoelang zou je eventueel willen?

Groetjes,

Sanne

Hoi Erik,

Dat klinkt goed. Speel je nog met het idee om te gaan, of heb je dat voor jezelf wel vast staan?
Ik wil ook graag veel zien, maar besef wel dat financieel niet alles kan natuurlijk. Wat zijn jou interesses?
Ik ben vorig zomer naar India geweest, in het zuiden. Geweldige cultuur, dus ik zou bijvoorbeeld ook graag een stukje van het noorden meenemen in de reis. Ik ben inderdaad nog op zoek naar een reisgenoot, dus misschien kunnen we inderdaad hier eens over verder praten. Ik heb in gedachte om 4 tot 6 maand te gaan backpacken. Ik ben wel in om mij natuurlijk wat in te schikken in andere ideeen.

Groetjes,

Sanne

Dag Sanne,

Nee, helaas (nog) niet. Ik doe momenteel onderwijsassistent (waar ik begin feb mijn diploma voor haal). Vandaar ook dat ik tijd vrij heb voor mijn reisje.
Ik begin mijn reis met een weekje Dubai. Daarna ga ik beginnen aan mijn vrijwilligerswerk in Phnom-Penh (Cambodja). Hier zal ik blijven tot eind april. Daarna wil ik in mei verschillende landen bezoeken. Welke landen dat zijn laat ik open. Maar landen als India, thailand, vietnam enz. lijken me erg leuk. Afhankelijk van welke mensen ik ontmoet en hoe het bevalt zal ik wel wat landen kiezen:D. Mijn reis zal eindigen in Bangkok, vanaf hier vlieg ik naar huis;)

Wanneer kom jij aan in Azië? En weet je al waar?

Groetjes,

Bert

Hoi Bert,

Ook dat is een mooie opleiding! Succes gewenst alvast!
Ik heb nog geen vaste datum van vertrek, omdat ik dus graag een reisgenoot wil vinden.
Ik kan inprincipe vertrekken tussen mei en september, alleen heb ik dus logisch gezien meer uit te geven, hoe later ik weg ga.
Ik weet niet hoelang je van plan bent om te blijven?

Eventueel is namelijk een maand later voor mij ook een optie, maar voor jou lastiger lijkt mij…

Groetjes,

Sanne

Dag Sanne,

Bedankt! Ik wil dus het liefst gelijk na het werken gaan reizen. Dus dat wordt tussen 1-5 mei tot 1-8 juni (ik moet mijn reis nog boeken). Dus de maand juni is idd niks voor mij:p
Kun jij ook begin mei weg dan?

en zullen we verder praten via facebook? (Bert Plender)

Groetjes!

Hoi Sanne,

Ik heb je een priveberichtje gestuurd met wat meer info over mijn plannen/ideen! Ik hoor het wel of het iets is :slight_smile:

Groetjes,
Erik