Backpacken in Uganda vanaf 5 november 2012!

Hoi, mijn naam is Nienke, 21 jaar. Ik zou graag met iemand gaan backpacken in Uganda voor een paar weken vanaf begin november 2012. Het is een geweldig land en bovendien veilig en super mooi! De mensen zijn erg vriendelijk.
Ik ben spontaan, gezellig, open en makkelijk in omgang. Ik hou van avontuur, maar ook van lekker relaxen en genieten. Ook hou ik veel van de natuur en deze is echt prachtig in Uganda (volgens mij). Ook vind ik het leuk om open te staan voor de lokale bevolking en bijvoorbeeld ergens te gaan iets te drinken als we worden uitgenodigd :wink:
Het liefst reis ik low budget, hiermee bedoel ik niet perse onwijs op onze centjes letten met betrekking tot bezienswaardigheden en tripjes, maar reizen met de bus en overnachten in hostels. Het liefst zou ik reizen met een vrouwelijke reisgenoot.
Spreekt dit je aan, stuur dan even een mailtje! Ook als je twijfelt, reageer gewoon dan kijken we even of we bij elkaar passen!
Groetjes, Nienke

Hoi!
Ik zag je berichtje en ik wil ook graag door Uganda backpacken.
Ik zou alleen pas in december/januari kunnen…
Is dit misschien een optie voor jou?

Ik ben 22 jaar en gek op verre en vooral avontuurlijke reizen :slight_smile:

Groetjes! Leonie

Hee Leonie!

Leuk dat je reageert! Helaas is december/januari niet echt een optie, omdat ik tot begin november vrijwilligerswerk doe. Dus daarna zou ik eigenlijk wel graag gaan reizen.
Heel eventueel kan ik het nog omboeken, zodat ik begin december klaar ben met vrijwilligerswerk. Is dat een optie? Dan zou ik even kunnen navragen of dat kan met de organisatie.

November is dus echt geen mogelijkheid voor jou?

Lijkt me iig super leuk om samen rond te trekken!
Groetjes, Nienke

Hoi Nienke,
Ik heb helaas in November examens dus het zal pas december voor mij worden helaas.
Heb je iets van facebook ofzo?

Groetjes :slight_smile:

Jammer :frowning:
je kan me vinden op facebook op Nienke Boot, k woon in Leiden :wink:

Hi Nienke,

Ik zag je berichtje staan en ik ben zelf ook van plan begin November te gaan reizen voor
ongeveer 1,5 maand. Ik zou graag door Uganda willen reizen voor de natuur, de mensen en de cultuur.
Ik zal me trouwens even voorstellen. Ik ben Tamara 24 jaar, spontaan, vrolijk en hou
erg van reizen. Het trekt me ook wel erg dat je de natuur wilt zien en dat je open staat
voor de bevolking.
Ik hoop van je te horen!

Groetjes Tamara

Hee Tamara,

Super leuk dat je reageert! Lijkt me heel leuk om samen rond te reizen. Ik heb zelf nog geen vliegticket geboekt, dus kan nog alle kanten op met hoelang rondreizen enzo :wink:
wil je je mailadres geven zodat we even kunnen mailen?
Groetjes, Nienke

Hoi Tamara,
Weet niet of je nog geinteresseerd bent in het reizen samen in Uganda? Mijn email is iig nienkeboot_09@hotmail.com

wil me niet opdringen ofzo, maar ben wel benieuwd of je nog samen wil reizen. We hoeven niet de hele tijd samen te gaan of als het niet klikt kunnen we dat ook gewoon zeggen uiteraard :wink:

Hoop van je te horen!
Groetjes, Nienke