Ik ben David, 32 jaar en ben net 7 maanden alleen door zuid-amerika gereisd. Nu ben ik nog niet klaar om weer werk te gaan zoeken en wil mijn reizen nog wat verlengen. Ik heb besloten om door Oost-Afrika te backpacken. Ik wil denk ik starten in Ethiopie en vanuit daar verder naar het zuiden, Kenia, Tanzania, mozambique en hopelijk ook madagascar.
Nu was het alleen door zuid-amerika reizen geen probleem. Er zijn daar zo ongelooflijk veel andere reizigers onderweg dat ik altijd andere interessante mensen ontmoette. Ik vermoed dat dit in Oost-Afrika iets anders ligt en het lijkt me leuker om enige tijd ook wat ervaringen te delen met iemand. Vandaar deze oproep… Is er nog iemand anders enthousiast?
Hoi David, wanneer ben je van plan te gaan? Zelf wil ik in de zomer 4 tot 6 weken naar Afrika (ik ben helaas gebonden aan de schoolvakanties), maar het is inderdaad best moeilijk/gevaarlijk alleen te reizen. Zelf heb ik ook in Latijns-Amerika gereisd, maar Afrika schijnt nogal andere koek te zijn. Ethiopie, Mozambique en Tanzania lijken me fantastisch (en Namibie ook). Ik ga er van uit dat je van plan bent vrij lang te gaan, maar wie weet kunnen we gedeeltelijk samen.
Ik zat voorlopig te denken aan beginnen midden/eind Maart, inderdaad voor langere tijd, ongeveer 5 maanden? Afhankelijk van geld en of ik een tijdelijk baantje voor korte tijd kan vinden… Ik zal aan je denken, mocht ik toch later vertrekken Deels samenreizen is natuurlijk altijd een leuke optie…