Heee
Ik zal mezelf even voorstellen; mijn naam is Bibian, ik ben 26 jaar en woon in Oldenzaal, ik ben iemand die spontaan, sociaal en sportief is en houdt van gezelligheid. Ik heb inmiddels mijn vliegtickets geboekt en ik ga in mei naar Hawaii en New York. Van 9 tot en met 20 mei 2015 ben ik op Hawaii te vinden en dan vlieg ik door naar New York; hier ben ik van 20 tot en met 24 mei. Ik wil op reis graag veel zien, maar ook relaxen, surfen en gezellig een drankje doen bijvoorbeeld. Is er iemand die het toevallig leuk lijkt om samen te reizen en die ook graag naar Hawaii en/of New York wil of iemand die daar toevallig rond dezelfde tijd al is? Als het je leuk lijkt stuur dan even een berichtje dan kunnen we misschien samen reizen of samen iets leuks ondernemen!
Sportief en surfen dat is iets wat mijn aandacht direct trok! Wat is de reden dat je dit wilt gaan doen? Is dit je eerste keer of al vaker geweest? Mijn planning was ook om naar dit gebied te gaan, new york heb ik alleen niet in de planning staan… Al vaker via wereldwijzer wat reisgenoten gevonden?
Hee Rick! haha de reden dat ik dit wil gaan doen?!
Omdat het me twee prachtige bestemmingen lijken
de combinatie van een stedentrip en eilandhoppen lijkt me perfect
Ik heb een tijdje geleden in Australie en Nieuw-Zeeland gebackpackt voor een aantal maanden. Maar inmiddels heb ik een vaste baan, dus niet meer de luxe om voor een aantal maanden op reis te kunnen. Wat is jouw reden?
En wat zijn jouw plannen?
Ik ben van de zomer op Sumatra en Bali geweest, dit is goed bevallen. Ik heb mijn vaste baan opgezegd voor een nieuwe echter is dit een verkeerde keuze geweest. Dit is voor mij een moment dat ik maar eens een stap moet wagen en ik wil in princiepe wel alleen, maar samen met iemand is natuurlijk gezelliger mocht het klikken haha dat is altijd de vraag met deze sites maar heb me toch ingeschreven. Hawaï staat al langer op mijn lijstje en nu is denk ik de tijd rijp om het te doen. Azië staat ook nog op mijn lijstje alleen dan voor veel langer… Wat doe je nu voor werk?
Groetjes!