backpacken griekenland zomer 2012

ik ben anne (16, en tegen die tijd 17), ik doe in mei examen en ik wil in de zomer van 2012 op vakantie naar Griekenland. Helaas zijn mijn vrienden niet zo avontuurlijk of hebben ze geen tijd, toch wil ik niet graag alleen en daarom deze oproep. Mijn plan is nu om 2 of 3 weken naar Kreta te gaan. Ik wil hierin de culturele natuurlijke en historische plekken van dit prachtige eiland ontdekken. Ik wil graag low budget reizen, ik denk dat je dan meer van de lokale bevolking meekrijgt en ik kan dan langer blijven. Ik wil graag naar Griekeland maar de eiland (of misschien vasteland) keuze staat nog open.

Ik ben opzoek naar een jonge, engieke en vooral enthousiaste medereiziger om een paar fantastische weken te hebben.

Ik hoor graag van jullie!

Hey Anne,

Ik ben een jongen van 21 (wordt eind mei 22) en vroeg me af of je al een datum in gedachte hebt om te gaan. Het lijkt me erg leuk om mee te gaan.

Groeten Twan

Hallo Twan,
het plan om op vakantie te gaan is van de baan, nouja in ieder geval uitgesteld. Ik kan dit jaar helemaal niet op vakantie, tijd gebrek. Dus is het plan een zomer opgeschoven. Mocht je tegen die tijd nogsteeds dit plan hebben hoor ik graag van je.

Groetjes Anne