Hoi allemaal!
In januari gaan mijn vriend en ik voor 3 weken naar Midden-Amerika (we zijn nu op zoek naar tickets). We houden vooral van natuur, wildlife (oa vogels) en snorkelen en vertoeven op mooie stranden. Mijn vriend is fotograaf dus volgens mij kunnen we sowieso ons hart ophalen. Daarnaast willen we ook nog wat cultuur opsnuiven uiteraard, we worden echter niet gelukkig van (lang) in drukke grote steden rondhangen.
We willen redelijk low budget rondreizen, wel zoveel mogelijk 2 pers. kamers , geen slaapzalen.
Ik ben me flink aan het inlezen, op dit moment denken we aan rondreizen door Guatemala, en eilanden bij Honduras bezoeken (bijv Roatan, Utila) . Daarnaast twijfel ik of we nog een stukje Belize mee moeten pakken (goedkoop ticket naar Belize gespot, maar eenmaal daar een stuk duurder zo te lezen maar wel mooie stranden en natuurparken) of eventueel stukje Nicaragua. Of misschien is dat sowieso teveel in 3 weken tijd?
Kan iemand ons adviseren of eigen ervaringen delen. Waar in Guatemala moeten we bijvoorbeeld zijn om veel vogels en wildlife te kunnen spotten? Wat is een goede route in 3 weken, of welke landen zouden jullie uberhaupt kiezen voor de 3 weken met onze wensen erbij??
Alvast super bedankt voor het meedenken! :dag: