2 maanden backpacken van Guatemala naar Panama (of andersom)

Hallo iedereen,
Mijn naam is Sjoerd, ben 18 jaar en ben net klaar met mijn VWO. Ik ben opzoek naar een reismaatje om te backpacken in Midden-Amerika​. Dit jaar ga ik met mijn ouders rond de Atlantische oceaan varen op onze zeilboot van 16 meter. Hierbij bezoeken we Gambia, Suriname etc. In de periode van mid oktober tot mid december ga ik zelf backpacken in Midden-Amerika. Daarna stap ik weer aan boord in Suriname om vervolgens de Caribische eilanden te bezoeken.
Voor de periode waar ik alleen ga backpacken zoek ik nog een reismaatje die ongeveer dezelfde plannen heeft of gewoon (voor een deel) mee wil gaan.
Mij lijkt het het​ leukst om van Guatamala naar Panama te backpacken en bezienswaardigheden zoals Tikal te bezoeken. Ik verwacht alles behalve luxe en verblijf het liefst in hostels. De totale prijs van de reis verwacht ik rond de 2000 euro te liggen, maar niets staat vast natuurlijk.
Als extraatje zou je in overleg een of meer weken mee kunnen varen op de boot in het Caribisch gebied.
Lijkt jou het​ leuk om samen te reizen? Stuur dan even een berichtje en dan kunnen we kijken of we samen wat uit kunnen werken :dag:

Groet,
Sjoerd