Backpacken Cuba (en omliggende landen) April 2012, maatje gezocht!

Hallo iedereen,

Ongeveer begin April 2012 ben ik van plan om weer te gaan backpacken:wereld:
Ik wil graag naar Cuba gaan!:cheer: Dit lijkt me een zeer interessant land! Omdat je maar een maand kan blijven, wil ik ook nog landen in de buurt van Cuba bekijken. Totaal wil ik 2-3 maanden weg. Ik ben erg flexibel.

Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken.:vak02: Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje:cheer:

Wie heeft een soortgelijk plan? Laat je horen!

Groeten Ruud

1 like

Hoi Ruud,

Zelf ben ik op dit moment in Costa Rica en ben ik net op Cuba geweest.
Zeker een fascinerend en interessant land en absoluut de moeite waard om rond reizen. Zelf heb ik drie weken rondgereisd en dat was voor mij genoeg tijd om alle belangrijke dingen te zien. Ik raad je aan om te verblijven in casa particulares. Dit is bij de Cubanen thuis en de meest goedkope vorm van reizen. En zeker ook de meest leuke omdat je zo de Cubanen het makkelijkst leert kennen. Het is de meest gebruikte vorm omdat er in Cuba maar 1 hostel is en dat is in Havana. Die overigens erg leuk is om te verblijven. Het is aan de straat Calle San Miguel. En de eigenaar heet Rolanda. Ze vragen 12 cuc per nacht. Dit is ongeveer 10 euro.

Geniet van je tijd in Cuba en mocht je in april of mei nog in Argentinie zijn laat me dit dan weten want dan ben ik daar te vinden!

Groetjes Rachael