Cuba - april 2008

Hoi! Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor Cuba, voor een periode van ongeveer drie weken in april. 'k Ben van plan om te logeren in casas particulares en op eigen houtje en ritme rond te trekken (met openbaar vervoer, zou naar het schijnt in Cuba geen probleem mogen zijn :)) Iemand geïnteresseerd om deze 30-jarige Leuvense te vergezellen? Helaas is er in mijn vriendenkring niet al te veel interesse… :frown: zou leuk zijn om hier toffe mensen te leren kennen!

Vele groetjes,
Sofie

Hey Sofie,

Ook ik wil graag naar Cuba…zit meer aan de periode eind april - half mei te denken. Idd ook reizen met OV en overnachten in Casa Particulares. Een relaxe vakantie in het Cuba-ritme…
Ben trouwens 26 en kom uit NL, Zutphen.

Gr Annelien

Hoi Annelien,

Bedankt voor je reactie! Half april - begin mei zou voor mij nog net lukken, maar daarna helaas niet… (m’n werkgever zou niet echt tevreden zijn, en ik vermoedelijk ook niet, denk dat mijn verlof aanvraag direct zou geweigerd worden :slight_smile: Ik zou wel een drietal weken willen gaan, lekker relaxed rondtrekken - zoals je zegt - twee weken lijkt me net te nipt… (waarschijnlijk rijdt het OV ook op Cuba-ritme :slight_smile:

Groetjes,
Sofie

Hoi Sofie!

Ik heb je gisteren een bericht gestuurd (privé). Is dat wel goed gegaan? Ik had nog geen reactie.

Laat het me maar weten, stuur ik hem desnoods nog een keer. Of ik wacht rustig je reactie af.

Groetjes, DC

He Sofie,

Klinkt goed. Zo had ik het ook bedacht, lekker openbaar vervoer. Kom je nog eens mensen tegen. Volgens kennissen schijnt het geen probleem te zijn, maar moet je geen " NS-luxe" verwachten. Klonk al goed vond ik. Rustig rondtrekken en eenvoudig reizen. Zou zelf iets later willen vertrekken, eind april/mei een week of 3.
By the way mijn naam is Tamara, ben wat ouder dan jij 44, maar jong van geest en sportief.