Ik ben sinds een tijdje opzoek naar iemand die met me mee wil naar Cuba. Graag wil ik dit mooie land komend jaar gaan bezoeken. Maar nu heb ik 1 probleem. En dat is: ik mis een reisgenoot. Mensen in mijn directe omgeving willen niet naar Cuba, hebben er geen geld voor over of hebben al een andere vakantie bestemming uitgezocht. Dus daarom heb ik besloten om via wereldwijzer te proberen om een reisgenoot te vinden.
Ik ben een vrolijke meid van 27 en ik zoek een reisgenote die ongeveer even oud is. Wie o wie heeft er zin om in 2008 een maandje vakantie te gaan houden in Cuba? Stuur me dan even een berichtje.
Ik ben een spontane meid van 26 jaar oud.
Ik heb eigenlijk nog nooit een verre reis gemaakt maar in 2008 wil ik hiermee gaan beginnen en Cuba lijkt me zeker een heel mooi land.
Wanneer in 2008 zou je willen gaan?
Hoi Hoi,
Het lijkt me erg leuk om naar Cuba te gaan.
Ik ben 28, houd erg van reizen, sporten en een beetje gezelligheid.
Mijn plannen zijn om in januari te vertrekken voor 4-6 weken.
Misschien kunnen we samen gaan?
groetjes Laura
Hola!
Ik ben vorige maand nog ff in Cuba geweest, en helemaal geweldig gehad daar!!
Dus t plan was om eind april/ mei weer terug te gaan voor meer…
Ben 28, lijd aan ‘‘wanderlust’’, en werk eerst komende winter in Whistler/ Canada.
Groetjes,
Marianne
Ha, deze posts zijn al even geleden. Zijn jullie inmiddels gegaan? Ik ben van plan in juli op Cuba rond te reizen (ongeorganiseerd, ben trouwens 27). Zin om ervaringen uit te wisselen, ciao!
Leuk plan zeg!
Ik ben er wel voor in, maar zou curacao/aruba ook evt leuk vinden.
Ben zelf ook 27 jr en wil er echt NODIG ff uit,
meeste vriendinnen willen ook ergens anders naartoe,dus tsjaa…!
Woon zelf in Dordrecht en zou max 3 weken kunnen opnemen,m mijn bas is net terug uit cuba,schijnt echt top te zijn,maar na 2 weken heb je wel een hoop gezien hoor, miss leuk om laatste week iets anders eraan vast te plakken???
Ben benieuwd,
zou zelf erg graag midden/eind maart vertrekken,nog ff de winterkou ontsnappen!
Het lijkt me geweldig om naar Cuba te gaan. Ik ben al een tijdje aan het rondzoeken naar reisgenoten die ook diezelfde interesse hebben.
Het is mooi dat er al zo veel reacties zijn geweest op deze advertentie, zo heb je in één keer meerdere mensen te pakken.
Ik ben een jongen van bijna 27 jaartjes jong. Ik sta vrolijk in het leven en probeer op alle mogelijke manieren van het leven te genieten.
Voor mij is een leuke vakantie erg belangrijk. Het maakt mij niet uit of ik ga met bekenden of met vreemden. Ik zoek mensen met dezelfde instelling als ik.
Vorig jaar ben ik alleen naar Brazilië geweest in januari. Daar woont een vriend van me. Dat was een geweldige ervaring!
Ik had de smaak te pakken en ben die zomer met drie “onbekenden” wezen interrailen door Oost-Europa (via wereldwijzer.nl leren kennen). Dat was geweldig. Ik probeer hiermee te zeggen dat verre reizen mij erg interesseren en dat ik het erg gezellig vind om met “onbekenden” op vakantie te gaan. Helemaal als het een leuk clubje mensen is!
Waarom Cuba? Ik hoor er veel over, het schijnt er mooi te zijn. Ik zit nu een jaartje op salsa-dansen en zoals de meesten wel weten ligt in Cuba de oorsprong daarvan. Dus altijd leuk om te kijken of dat ook echt klopt. Verder geniet ik van vele dingen… de cultuur, de natuur, de mensen om me heen, het eten, etc.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties en of er al plannen zijn gemaakt.
Ik hoor het wel! Jullie kunnen mij eventueel ook mailen via [EMAIL=“dick-charles.blok@wanadoo.nl”]dick-charles.blok@wanadoo.nl (tevens MSN-adres!)
Mijn vriend woont in Santiago en is daar dansleraar, maar mocht je Santiago bezoeken en je wilt danslessen volgen of gewoon wat mooie plekjes bezoeken, hij kan je altijd helpen en rondleiden, ik kan je zijn telefoonnummer e-mailen als je interesse hebt.