Backpack uitzoeken HELP!

Hallo allemaal,

Ik weet niet of deze topic onder deze categorie valt en dit zal vast ook de duizendste topic over backpacks zijn, maar toch ga ik mijn vraag stellen.

Ik wil graag en nieuwe backpack aanschaffen. Dit omdat mijn oude backpack vrij hoog valt en ik wanneer ik ermee loop constant een tik tegen mijn achterhoofd krijg van de tas. Jullie kunnen vast begrijpen dat dit zeer irritant is!

Nu zat ik even te googlen en het viel mij op dat veel backpacks erg hoog vallen of ligt dit aan de manier waarop ze gefotografeerd zijn? Ik begon me dus af te vragen of ik mijn tas niet anders in kan stellen… Nu ben ik een vrij lange meid dus ik stel mijn banden altijd al in op de langste lengte, maar ik heb ook nog en kleine holle rug. Zou het kunnen dat de pack dan soort van op mijn rug/bips blijft hangen en hierdoor erg hoog blijft zitten? Zijn er mensen die soortgelijke ervaring hebben of weten hoe je dit kunt verhelpen?
Stel dat ik een nieuwe tas ga kopen, waarop moet ik letten? Advies is van harte welkom!

Ik zou je willen aanraden gewoon naar een goed geselecteerde winkel te gaan (bijvoorbeeld een outdoorwinkel, zoals de Bever, of de Perrysport). Zij hebben verschillende merken, modellen en maten, zodat je even lekker kunt proberen. Let vooral op wat lekker zit. Jij moet hem dragen, dus hij moet voor jou perfect zitten. Mijn vriend heeft hier onlangs een artikel over geschreven: onze tips om een backpack te kopen

Misschien heb je hier iets aan. Veel succes met de aanschaf!!