Hallo
Rond oktober begin november wil ik weer graag op reis voor 3 à 4 weken. Op dit moment heb ik nog geen exacte bestemming, maar het idee is Midden- of Zuid-Amerika en dan daar rond te trekken. Zelf vind ik de afwisseling van cultuur, avontuur, natuur en even een dagje relaxen in de zon een mooie combinatie. Daarbij vind ik het dan leuk om bij mensen thuis te slapen of in hostels en dure hotels is dan ook niet aan mij besteed.
Om een kleine omschrijving van mezelf te geven, ben ik een vrouw van 34, wonend in A’foort en werkend binnen de GGZ. Van nature kijk ik eerst even de kat uit de boom, maar als die uit de boom is ben ik een nuchter sociaal en vrolijk mens (daarvoor ook wel, maar zie je het misschien minder, haha )
Natuurlijk is reizen met meer gezelliger dan alleen, dus ben ik op zoek naar een reisgenootje… Heb jij zin om mee te gaan en samen alles uit te zoeken, hoor ik graag van je. Midden- of Zuid-Amerika is een idee maar is voor mij absoluut niet een must en ik sta ook open voor andere dingen.
Wie weet tot horens!
Groet Niesje:wereld: